Schauma kids spray ułatwiający rozczesywanie włosów

Schauma kids spray ułatwiający rozczesywanie włosów. Schwarzkopf.
Zapach truskawkowo-mleczny.




Spray kupiony kiedyś dawno, miał pomóc w rozczesywaniu włosów. Efektu jednak prawnie nie zauważyłam.  Spodobał mi się za to cudny zapach i dlatego go używałam, niestety zapach nie utrzymywał się na włosach.


Opakowanie jak najbardziej na plus, pozwala na aplikowanie kosmetyku w wygodny sposób.



Niestety spray ma poważną  wadę, ponieważ w swoim składzie zawiera alkohol co strasznie niszczy i wysusza włosy. Nie ma w nim również żadnych składników pielęgnujących  włosy.



 Plusy:
-fenomenalny zapach,
- wygodne opakowanie.
Minusy:
-alkohol w składzie,
-zapach nie utrzymuje się długo,
-brak widocznych efektów.

Ogólna ocena:
2/10 (za zapach)

Cena ok 6-7 zł

Uwaga! Jeżeli ma ktoś chwilę i chce mi pomóc, proszę o założenie konta na:
http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=c4b65722eaa99c97e8762edfe815e49b
nie musicie nic robić, wystarczy się zalogować a to mi bardzo pomaga. Należy kliknąć w link i od razu założyć konto, inaczej nie pomożecie mi.


Komentarze