Hydra Adapt Ochronny krem – eliksir GARNIER


Hydra Adapt Ochronny krem – eliksir  GARNIER


Kocham kosmetyki Garniera, moja ulubiona i sprawdzona marka. Tym razem w moje ręce wpadł krem do cery normalnej i delikatnej mimo, że moja jest sucha i wrażliwa sprawdził się niesamowicie.
Nadaje się zarówna za lato dzięki SPF 20 co jest niesamowitym plusem ale również na zimę, ponieważ daję świetną ochronę.


Zaraz po otwarciu tubki przyciągnął mnie lekko cytrynowy kolor i fenomenalny zapach. Mam tendencję do wąchani wszystkiego i zapach jest niesamowity. Krem ma tłusta, lekką konsystencję ale pozytywnie mnie zaskoczył ponieważ nie zostawia tłustego filmu na twarzy.  



 Sprawdził się przy mojej cerze, nie powstają żadne niedoskonałości, mimo że mam skłonności do tego oraz nie zapycha porów.




Co do nawilżenie nie mam zastrzeżeni, używam go na noc, rzadko na dzień i rzeczywiście moja cera jest nawilżona i odżywiona.



                                                                  Cena ok 12-14zł




Plusy:
-wygodne opakowanie,
-przyjemny zapach,
- lekka konsystencja
- nie zapycha porów,
- nie powoduje podrażnień,
- SPF 20,
- znakomite nawilżenie.

Minusy:
- mało wydajny.

Ogólna ocena 8/10



Komentarze