Pudełko Pełne Kosmetycznych Skarbów #sharewithyourbestie z Okazji Dnia Przyjaciela

Nie tak dawno obchodziliśmy Dzień Przyjaciela – wyjątkowy czas, który przypomina nam, jak ważne jest mieć wokół siebie ludzi, na których możemy polegać, dzielić z nimi radości i smutki oraz wyznawać nasze najskrytsze sekrety. Przyjaciółka to nie tylko osoba, z którą spędzamy wspólnie czas czy bawimy się na imprezach, ale przede wszystkim towarzyszka, która stoi przy nas w każdych okolicznościach. To właśnie ta relacja sprawia, że czujemy się wspierane i docenione, niezależnie od tego, co się wokół nas dzieje. Pudełko Pełne Kosmetycznych Skarbów #sharewithyourbestie z Okazji Dnia PrzyjacielaDzielenie się małymi gestami i prezentami ma ogromną moc. Chwile, które spędzamy z przyjaciółką są bezcenne, a drobne upominki potrafią wyrazić naszą wdzięczność za tę relację. Właśnie z myślą o tym Pure Beauty wraz z Garnier stworzyło wyjątkową akcję #sharewithyourbesti oraz pudełko z kosmetykami Garnier, które idealnie wpisują się w naszą codzienną pielęgnację i mogą być wspólnie wypróbowane. Wśród skarbów w pudełku znalazłam produkty marki Garnier #pureactive, które stały się moimi ulubieńcami. Jeden z nich to Garnier Pure Active Serum przeciw niedoskonałościom. To pierwsze czarne serum od Garnier, które skrywa w sobie skoncentrowaną formułę łączącą AHA, BHA oraz aktywny węgiel. Dla mnie, jako osoby borykającej się z problemami skórnymi, to prawdziwa perełka. Kwas AHA działa wygładzająco, kwas BHA redukuje niedoskonałości, a aktywny węgiel oczyszcza i matuje skórę. Po zaledwie kilku dniach stosowania zauważyłam różnicę - moja skóra była gładsza, koloryt wyrównany, a pory zredukowane. W boxie znalazły się ż dwa sera, do podzielenia się ze swoją przyjaciółką. Zaufałam temu produktowi, sprawdziłam i również podzieliłam się nim z moją przyjaciółką, bo warto dzielić się sprawdzonymi i dobrymi rozwiązaniami. To też małe gesty, które sprawiają, że przyjaźń jest doceniana jeszcze bardziej. Oprócz serum, pudełko zawierało również inne skarby. Garnier Czysta Skóra - oczyszczający płyn micelarny w żelu to produkt, który skradł moje serce od pierwszego użycia. Delikatny żel zawierający węgiel i kwas salicylowy doskonale oczyszcza skórę, redukując niedoskonałości i zapewniając odblokowanie porów. Wreszcie mogę cieszyć się efektywnym oczyszczaniem bez podrażnień czy pocierania. Skóra jest nie tylko czysta, ale również zregenerowana i odświeżona. To uczucie odświeżenia cery, teraz, gdy mamy tak upalne dni jest dla mnie bardzo ważne. Przy mojej przetłuszczającej się cerze, taka temperatura jeszcze dodatkowo uwydatnia rozszerzony pory a cera produkuje jeszcze więcej sebum. Tymczasem po tym płynie, zauważyłam wyraźne zmniejszenie widoczności porów. Trzecim produktem, który znalazł się w pudełku, jest Garnier Skin Naturals węglowa maseczka oczyszczająca na tkaninie z ekstraktem z liści czarnej herbaty. Ta maska to prawdziwa rewelacja dla osób z cerą błyszczącą i skłonną do przetłuszczania się, czyli taką jak moja. Wzmacniana węglem aktywnym i ekstraktem z czarnej herbaty działa dogłębnie oczyszczająco, redukując niedoskonałości i zmatowiając skórę. Co ważne, maska jednocześnie intensywnie nawilża, dzięki czemu cera jest odżywiona i promienna.  Polecam ją zastosować tuż przed ważnym wyjściem, gdzie zależy nam aby makijaż trzymał się bardzo długo - np. wesele, ponieważ maseczka doskonale matuje i zmniejsza wydzielanie sebum, co sprawi, że makijaż nie spłynie tak szybko. Podkreślam, że maska matowi cerę, ale nie wysusza, przeciwnie, działa jeszcze nawilżająco. Jest też doskonale nasączona, w saszetce zostaje jeszcze sporo serum, które można nałożyć na szyję i dekolt. 

Podsumowując, pudełko #sharewithyourbestie od Pure Beauty to doskonały sposób na przypomnienie jak ważni są przyjaciele i podkreślenie więzi przyjacielskich poprzez wspólne pielęgnowanie urody. Każdy z tych produktów z boxa ma w sobie moc składników aktywnych, które przynoszą widoczne rezultaty już po krótkim czasie stosowania. Produkty z węglem aktywnym, który ma doskonałe właściwości oczyszczające wspaniale sprawdzają się przy cerze mieszanej i trądzikowej. Dodatkowo działa antybakteryjnie, pochłania toksyny oraz zanieczyszczenia ze skóry. Nie ma nic lepszego niż dzielić się sprawdzonymi produktami z przyjaciółką, dbając razem o naszą urodę i dobre samopoczucie. W końcu #sharewithyourbestie to nie tylko hasztag, ale także motto, które pokazuje, że prawdziwa przyjaźń to wspieranie się w każdym aspekcie życia, włącznie z pielęgnacją skóry. Dla mnie to pudełko to nie tylko zestaw kosmetyków, ale również wyraz wdzięczności za tę wyjątkową więź, którą dzielę z moją przyjaciółką #garnier #skincare #pureactive #czystaskóra  

Komentarze

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.