OnlyBio Hair in Balance Odżywka bez spłukiwania

 Na punkcie pielęgnacji moich włosów mam lekkiego bzika. Od lat je regularnie rozjaśniam i codziennie używam prostownicy. W związku z tym aby utrzymać je w dobrej kondycji intensywna pielęgnacja jest bardzo istotna. Włosy rozjaśnione są mocno przesuszone i szorstkie, maski do włosów są więc niezbędne ale i czasochłonne, zatem gdy nie mam czasu ratuje mnie odżywka bez spłukiwania OnlyBio, która efektami swojego działania mnie zaskoczyła.

OnlyBio Hair in Balance Odżywka bez spłukiwania

Odżywka zamknięta jest w ciemnej, solidnej buteleczce, z piękną i kolorową szatą graficzną. Posiada pompkę, dzięki czemu aplikacja jest higieniczna i prosta. Produkt należy nałożyć na lekko wilgotne włosy, jako ostatni krok pielęgnacji. Podczas aplikowania urzekł mnie zapach, owocowy z wyraźna nutą arbuza, który utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia. Konsystencja jest dość rzadka, barwa mleczna, doskonale rozprowadza się po włosach, a do tego jest bardzo wydajna - około 4 pompki produktu, wystarczą na jedno użycie.

Pierwsze efekty widać już podczas rozczesywania wilgotnych włosów - jest to znacznie prostsze, nawet przy moich przesuszonych i splątanych zwykle włosach. Po wysuszeniu widać, jak ładnie się błyszczą i są takie miękkie w dotyku oraz nieco wygładzone. Ja oczywiście używam prostownicy, ponieważ moje włosy są wysokoporowate i mocno puszące się. Natomiast samo prostowanie włosów, po użyciu tej odzywki jest dużo szybsze. Największym plusem jest lekka formuła, która pomimo, że jest to produkt bez spłukiwania nie obciąża włosów i nie przyśpiesza ich przetłuszczania się. Zwykle moje włosy bardzo źle znosiły tego typu produkty, dlatego moje początkowe nastawienie było nieco negatywnie. Myliłam się i pozytywnie zaskoczyłam. Ta odżywka to dla mnie prawdziwy sztos. Pięknie pachnące i błyszczące włosy, miękkie w dotyku jak po użyciu maski oraz delikatnie wygładzone. Dodatkowo, zawartość emolientów i silikonów, zabezpiecza końcówki przed łamaniem i uszkodzeniami mechanicznymi. Warto dodać, że formuła produktu jest naturalna i wegańska.

OnlyBio Hair in Balance Odżywka bez spłukiwania

Plusy:
- bez spłukiwania,
- piękny zapach,
- ułatwia rozczesywanie włosów,
- nabłyszcza,
- lekka formuła,
- nie przetłuszcza włosów,
- delikatnie wygładza włosy,
- zabezpiecza końcówki włosów przed niszczeniem,
- wydajna,
- opakowanie z pompką.

Minusy:
 - brak.

Cena około 23 zł

Komentarze