Sklep bee.pl opinia o zakupach

 Wybór kosmetyków w sklepach internetowych jest ogromny, trudno znaleźć jednak sklep, który w swoim asortymencie będzie miał wszystko, czego potrzebujemy. Osobiście nie lubię zakupów w kilku sklepach, głównie przez oszczędność czasu. W moją koncepcję zakupów doskonale wpisuje się sklep bee.pl, który ma bardzo bogaty asortyment m.in. kosmetyki, delikatesy, produkty spożywcze, produkty dla dzieci, zabawki, książki, produkty do domu, środki czystości.

Sklep bee.pl opinia o zakupach

Skupiłam się jednak na kosmetykach, których wybór jest ogromny, zarówno jeżeli chodzi o kategorie jak i marki. W sklepie przeważają polskie marki kosmetyczne, które warto wspierać i są tak samo dobre, oraz te z naturalnym składem, które są słabo dostępne w sklepach stacjonarnych. Pomimo, że od lat mówi się o tym, jak doskonałe działanie mają kosmetyki naturalne, wciąż jest ich mało w popularnych drogeriach stacjonarnych. W naszych głowach, również ukształtowała się koncepcja tego, że są to droższe kosmetyki, jednak ich cena często nie różni się od tych popularnych marek, sama wybrałam produkty dobre jakościowo i w niskich cenach.

Produkty marki beBIO Ewy Chodakowskiej w sklepie bee.pl są w bardzo przystępnych cenach, a ich skład to 95% lub więcej składniki pochodzenia naturalnego, opakowania pochodzą z recyklingu oraz znajdą się takie, które są hipoalergiczne. Żele pod prysznic są obecnie w promocji w cenie 5,95 zł, zatem bardzo okazjonalnie, patrząc na skład. Miałam już żele tej marki i sprawdzają się całkiem dobrze, w zależności od wariantów. Wybrałam też balsam do ciała, bo tych nigdy dość.

Marka LaQ to dla mnie nowość, pomimo, że sporo o niej słyszałam, ze względu na ich słynne teksty na opakowaniach produktów. Wzrok przyciągają nie tylko opakowania ale i skład, to również produkty naturalne, głównie przeznaczone do kąpieli. Wybrałam peeling do ciała o zapachu melona oraz mus do mycia twarzy pralinka. Oba produkty pachną cudownie, aż chce się zjeść, zdecydowanie będę wybierać tę markę jako prezenty dla koleżanek, bo wiem, że zrobią wrażenie. Nie mogłam się powstrzymać i od razu wypróbowałam mus do mycia twarzy, myślałam, że nie da rady ale już odrobina wystarczyła, aby dokładnie oczyścić twarz i miałam uczucie jej odświeżenia. Jest w kilku wariantach m.in. magnolia, niezapominajka i zapewne pachną równie cudownie. Żałuję, że nie posiadam wanny bo w asortymencie, są również kule do kąpieli.

Idąc dalej naturalnymi markami kosmetycznymi sięgnęłam ponownie, po płyn micelarny Biolaven z olejem z pestek winogron, bardzo go lubię i jest super delikatny. Marke Vianek znam od dawna, jednak to mój pierwszy produkt, żel do mycia twarzy, w niewielkiej pojemności 150 ml sprawdzi się idealnie w podroży. Szampon konopny Nutka, mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak płyn micelarny z tej samej serii, którego używam już od jakiegoś czasu i sprawdza się dobrze, aczkolwiek w przypadku szamponów z naturalnym składam przy moich zniszczonych włosach może być różnie. Na koniec totalna dla mnie nowość, sklep Bee zaczął wypuszczać kosmetyki pod swoją marką, bardzo się cieszę, bo to duży krok w kierunku rozwoju. Żel pod prysznic winogrono i kiwi pachnie bardzo orzeźwiająco, mam nadzieję, że podobnie działa.

Warto również wspomnieć o podejściu sklepu do ekologii. Wszystkie kosmetyki zostały zapakowane w ekologiczne opakowania, bez wykorzystania plastiku, nawet taśma była papierowa i pomimo, że cały karton był ciężki wytrzymała transport. Dostawa była błyskawiczna, już kolejnego dnia odebrałam przesyłke z paczkomatu, natomiast wybór metod dostawy jest tak ogromny, że znajdziecie idealną dla siebie, podobne jak metody płatności.


Komentarze