Faktoria Perfum - perfumy lane

 Coco Chanel mawiała: "Kobieta, która nie używa perfum, nie ma przyszłości". Perfumy są nieodłącznym elementem naszej codzienności. Każdy z nas ma kilka flakonów, których używa, zależnie od humoru, pogody, okazji czy pory dnia. Ja od lat na co dzień używam ponadczasowego zapachu Dolce&Gabbana Lihgt Blue. Kiedyś nosiłam je zawsze w torebce i pewnego dnia rozbiłam prawie nowy flakon. Od tej pory w torebce zaczęłam nosić zamienniki perfum w małych flakonach ze względu na cenę. Odpowiedniki perfum są dużo tańsze więc w przypadku potłuczenia, jest to dla mnie niższa szkoda.

Faktoria Perfum - perfumy lane

Sklep Faktoria Perfum ma w swoim asortymencie bogaty wybór lanych perfum, inspirowanych znanymi odpowiednikami. Posiadam 5 flakonów:

  • numer 117 - odpowiednik Dolce & Gabbana Light Blue
  • numer 125 - odpowiednik Versace - Crystal Noir
  • numer 132 - odpowiednik  Dolce & Gabbana The Only One
  • numer 170 - odpowiednik  Versace - Bright Crystal Absolu
  • numer 232 - odpowiednik Yves Saint Laurent - Black Opium

Wszystkie powyższe zapachy perfum były mi znane, poza numerem 232, zatem mogę odnieść się do ich porównania. Wszystkie pachną identycznie jak oryginalne zapachy, poznałam je bez sprawdzania numerów. Zapach jest w 100% odzwierciedlony. Tym samym, mogę zaufać, że zapach Yves Saint Laurent - Black Opium, który ma wielu zwolenników nie jest dla mnie. To jest kolejny plus francuskich perfum Faktoria Perfum - ich cena jest niska, 35ml kosztuje jedynie 25 zł, zatem można tanio przetestować różne zapachy. Występują też w wariancie 55ml i 105ml.
 
Faktoria Perfum - perfumy lane
 
Całość zamknięta jest w kwadratowej buteleczce z wygodnym atomizerem, tworzącym super mgiełkę. Trwałość perfum to około 4-6h, zatem krócej niż oryginalnych perfum, natomiast to jedyny ich minus. Nie należy też obwiać się plam na ubraniach czy reakcji alergicznych. Mimo tego jednego minusa polecam Faktorię Perfum, przede wszystkim za niską cenę, wygodne opakowanie i możliwość sprawdzenia bardzo dużej oferty zapachów.
 
Faktoria Perfum - perfumy lane

Plusy:
- ogromny asortyment,
- 100% odzwierciedlony zapach,
- niska cena,
- różne pojemności,
- wygodne opakowanie,
- nie uczula i nie plami.

Minus:
- trwałość około 4-6h.

Do kupienia w sklepie Faktoria Perfum

Komentarze