Myvita Kolagen Beauty Silver suplement w kapsułkach

 Na temat pozytywnego wpływu kolagenu na suchą skórę słyszałam już jakiś czas temu. Natomiast naturalnie w pożywieniu występuje on w podrobach, golonkach, chrząstkach czy łapkach kurzych i jak się można domyśleć, żadnego z tych produktów nie spożywam. Do suplementów jestem nastawiona sceptycznie, korzystam tylko, jeżeli rzeczywiście działają, a jak się okazało kapsułki MyVita z kolagenem norweskim działają na moją cerę rewelacyjnie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem i od teraz będę go suplementować regularnie. 

Kolagen Beauty Silver ma bardzo pozytywny wpływ na skórę, zęby oraz kości. W jego składzie znajdziemy oprócz kolagenu z dorsza atlantyckiego także witamine C, która zwiększa jego przyswajalność. W połączeniu z biotyną oraz kwasem hialuronowym, odpowiedzialne są za nawilżenie skóry a także piękne i zdrowe  paznokcie. Ja całe życie miałam problem z bardzo suchą cerą oraz drobnymi, suchymi skórkami na twarzy, które wyglądają mało estetycznie po nałożeniu podkładu. Pomimo stosowania peelingów i kosmetyków silnie nawilżających problem suchych skórek cały czas występował. Po suplementacji kolagenu pozbyłam się ich całkowicie. Cera stała się wyraźnie bardziej nawilżona i napięta. Przy dłuższym jego zażywaniu cera jest promienna, oraz bez krostek, a te sporadyczne goją się o wiele szybciej. Coraz częściej wychodząc z domu rezygnuję z makijażu, co nie zdarzało mi się wcześniej, cera odzyskała także koloryt, zwykle szara i przesuszona, stała się zdrowa i delikatnie zaróżowiona. 

W składzie suplementu znajduje się również koenzym Q10, który również odpowiada za nawilżenie skóry, ale także za jej regeneracje a także przyśpiesza gojenie się ran, oraz bierze udział w produkcji witaminy E, która jest bardzo cenna dla skóry. Piękne gojenie się ran potwierdzam w 100%. Zarówno przed operacją jak i po, stosowałam podwójną zalecaną dawkę Kolagenu Beauty Silver  (pomimo, że producent nie zaleca przekraczania dawki). Rany po cięciu podczas operacji zagoiły się bardzo szybko, a sama skóra na bliznach nie jest przesuszona. Zarówno pielęgniarka zdejmująca szwy, jak i lekarz podczas wizyty kontrolnej był zaskoczony tym, jak pięknie i szybko goiła się rana. 

Kapsułka, w jakiej zamknięty jest suplement nie należy do najmniejszych, natomiast bez problemu mogę ją połknąć. Forma kapsułki, to dla mnie świetne rozwiązanie, bo nie lubię smaku kolagenu. Ogromnym plusem, jest również to, że kapsułka wytworzona została ze składników roślinnych oraz bez barwników.

Kolagenu Beauty Silver będę używać już zawsze. Pozbyłam się dzięki niemu suchych skórek na twarzy, oraz co ważne, skóra jest wspaniale nawilżona. Doskonale wiadomo, że nawilżona skóra starzeje się o wiele wolniej. 

Plusy:
- nawilżona cera,
- brak suchych skórek na twarzy,
- przywrócenie naturalnego kolorytu skóry,
- promienna i zdrowa cera,
- przyśpieszenie gojenia ran,
- forma kapsułek.

Minusy:
- brak.

Cena około 39.99 zł / 60kaps

Do kupienia w sklepie Witalny

Komentarze