AA Wings Of Color Oil Therapy Nail Lacquer 25 Blue Magic 11ml

Błękitne i niebieskie paznokcie zawsze wydawały mi się passe. Natomiast noszę sporo ubrań w tym odcieniu i zeszłego lata, postanowiłam też zaszaleć z paznokciami. Idealny odcień miała w swojej ofercie marka AA, której raczej z lakierów do paznokci nie kojarzyłam. Tymczasem seria AA Wings Of Color okazała się strzałem w dziesiątkę, nie tylko pod względem koloru.


Po pierwsze lakier posiada mój ulubiony szeroki pędzelek. Przy dość długich paznokciach jest to bardzo ważne, ponieważ pozwala pomalować jednorazowo całą płytkę. Nienawidzę wąskich pędzelków, które muszę moczyć w lakierze kilka razy przy malowaniu jednego paznokcia. Po drugie lakier bardzo dobrze kryje i wystarczy tylko jedna warstwa. Po trzecie jest bardzo, bardzo trwały, u mnie daje radę bez odprysków nawet 7 dni. Na paznokciu daje wykończenie tafli szkła i pięknie się błyszczy. Szybko wysycha i nie odbija pościeli po pieszej nocy.  Dodatkowo w składzie znajduje się witamina E, olej z nasion baobabu i arganu, które nawilżają i wzmacniają płytkę.
To moja druga marka lakierów do paznokci o tak dużej trwałości i szerokim pędzelku.


Plusy:
- bardzo trwały, nawet 7 dni,
- szeroki pędzelek,
- szybko wysycha,
- doskonałe krycie,
- efekt tafli szkła i połysku,
- zawiera witaminę E, olej z baobabu i arganu.

Minusy:
- brak.

Cena około 14 zł

Komentarze