Mediheal E.G.T Timetox Maska - ampułka odmładzająco-przeciwzmarszczkowa

Dawno nie stosowałam żadnej maseczki, pomimo, że w szufladach ich nie brakuje, ale ciągle brakowało mi czasu lub miałam inne problemy na głowie. Moja cera mocno to odczuła. Jednak cotygodniowa dawka ekstra składników odżywczych jest jej bardzo potrzebna. Na co dzień nie dostarczymy jej tego w kremach i serach, których używamy, bo cera z czasem się do nich przyzwyczaja.


Z szuflady wyciągnęłam kolejną maseczkę od Mediheal, wcześniej je już miałam i byłam zadowolona. Wybrałam odmładzająco-przeciwzmarszczkową maskę ampułkę w płachcie. W składzie maski znajdują ekstrakty roślinne, hydrolizowany kolagen i acetyl heksapeptyd-8, będący alternatywa dla botoksu. Wszystko to, ma sprawić, że cera będzie jędrna, wygładzona i odmłodzona.
Maska była jak zawsze bardzo mocno nasączona i za duża na moją buzię, ale nauczyłam się już sprawnie je zawijać :) 

Efekt po zdjęciu maski? Chyba zdecydowanie nie potrzebuję odmłodzenia. Mam jeszcze młoda cerę i maska kompletnie się u mnie nie sprawdziła. Cała buzia bardzo mocno mi się kleiła, musiałam ją dokładnie umyć przed pójściem spać, a zazwyczaj zostawiałam je na noc. Maska bardzo mocno zapchała pory a co za tym idzie na mojej buzi pojawiło się bardzo dużo zaskórników i kilka krostek. Na temat odmłodzenia nie mogę się wypowiedzieć, natomiast sama maska do mojej cery się nie nadaje. Być może jestem jeszcze za młoda na kosmetyki odmładzające.


Plusy:
- piękny zapach,
- dobre nasączenie.

Minusy:
- zatyka pory,
- cera bardzo się klei,
- efektem jej użycia były zaskórniki i drobne krostki.

Cena około 12 zł

Komentarze