Isana Coconut Water żel pod prysznic z wodą kokosową i sokiem z mango

Żele pod prysznic Isana się u mnie nie sprawdzają, ale która z Was krążąc między alejkami Rossmanna nie skusi się na produkty spoza listy? Uwielbiam smak i zapach kokosa, podobnie z mango, zatem jak zobaczyłam połączenie tych zapachów nie przeszłam obojętnie. Pomyślałam spróbuję, żeli pod prysznic nigdy za dużo :)

  
Żel pachnie zdecydowanie mango, kokos nie jest prawie wcale wyczuwalny. Niestety, zapach w ogóle nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja jest gęsta, typowa dla żelu. Pomimo to, żel bardzo słabo się pieni, przez co jest bardzo mało wydajny. Właściwie nawet prawie nie zarejestrowałam tego, kiedy go używałam, tak szybko się skończył. 


Za sprawą tego, że tak szybko się skończył, nie zauważyłam pewnie wszystkich jego właściwości. Dobrze oczyszczał skórę i jak na Isane, nie wysuszył jej, być może za sprawą zawartości wody kokosowej. Nie kupię go ponownie, pomimo że cena jest niska, zwyczajnie raz na jakiś czas lubię kupić coś innego, w ramach sprawdzenia nowości. 


Plusy:
- piękny zapach mango,
- poręczne opakowanie,
- nie wysusza.

Minusy:
- słabo się pieni,
- mało wydajny,
- nuta zapachowa kokosa słabo wyczuwalna.

Cena około 3 zł
Do kupienia w Rossmannie

Komentarze