Isana Bodymilk Shower & Go Mleczko do ciała pod prysznic

Każda z nas czasem tak ma po powrocie z drogerii. Wcale to nie jest mi potrzebne ale ma ładny zapach. Prawda? A jeśli nie to skłamcie, że tak! Niech mi się lepiej na duchu zrobi (i lekko w portfelu?)


Wspomniałam już, że do zakupu przekonał mnie zapach, przypomina mi kokosa, ale w składzie znajduje się masło shea i olejek makadamia, więc trochę chybiłam. W każdym razie zapach przyjemny dla nosa, lekko pudrowy, bardzo delikatny, taki do otulenia skóry. 
Samo mleczko pod prysznic uważam za zbędny kosmetyk, bo jak nie mam czasu to nic nie nakładam, a w innym przypadku aplikuje balsamy i olejki. Bo po nałożeniu mleczka pod prysznic i tak muszę odczekać chwilę aby się chociaż odrobinę wchłonęło. 


Konsystencja mleczka jest gęstsza niż na przeciętne mleczko przypadło, ale to akurat dobrze, ponieważ po nałożeniu na wilgotne ciało tak łatwo nie spływa. Po jego aplikacji czekam chwileczkę na wchłonięcie a następnie spłukuje wodą za pomocą myjki, ponieważ mam wrażenie, że sama dłoń nie zbiera tak dobrze pozostałości kosmetyku. Trzeba bardzo uważać, żeby się nie
 poślizgnąć, ponieważ pod prysznicem i w wannie zostaje po nim śliska warstwa. 


Po zmyciu mleczka moja skóra jest bardzo miękka w dotyku, otulona delikatnym filmem, który nie jest lepki jeżeli dobrze zmyje się mleczko. Można odczuć, że skóra owszem jest nawilżona, jest to jednak tylko jednorazowe złudzenie. Przy aplikowaniu go raz na jakiś czas, takie minimalne nawilżenie jest ok, jednak przy dłuższym stosowaniu raczej na optymalne nawilżenie nie można liczyć. Dużym plusem, jest również to, że ten przyjemny zapach z butelki utrzymuje się również na skórze.


Plusy:
- przyjemny zapach
 - łatwa aplikacja,
- dobrze się zmywa,
- otula skórę delikatnym filmem,
 - nie jest lepki, 
 - daje uczucie nawilżenia,
- sprawia, ze skóra staje się miękka w dotyku.

Minusy:
- przy częstym stosowaniu nie zapewnia nawilżenia,
- tworzy śliską warstwę pod prysznicem i w wannie.

Cena ok 12zł

Do kupienia w Rossmannie

Komentarze