Perfumy Atrapame YODEYMA

Pamiętacie akcje na stronie YODEYMA? Chyba jest nawet nadal dostępna. Można zamówić próbkę wybranych perfum o pojemności 15 mln zupełnie za darmo. Tym sposobem postanowiłam zamówić próbkę perfum Atrapame, które są odpowiednikiem  AMOR AMOR (Cacharel).

Wybrałam je, ponieważ zapach ten należy do kwiatowo-owocowych.
Nuty zapachowe: mandarynka sycylijska, kwiat melati, esencja damasco, konwalia, ambra cinzento, paczula.




Mi osobiście zapach ten zupełnie nie przypadł do gustu, chociaż czasem go  używam. Nie wyczułam w nich żadnej z w/w nut zapachowych. Perfumy są troszkę ciężkie i mało rześkie. Ich aromat za to utrzymuje się dość długo. Zdecydowanie jednak ich nie kupię, ponieważ nie jest to zapach dla mnie. Nie wiem jak to ująć, ale chyba na takie perfumy jestem jeszcze za młoda.


Plusy:
-długo się utrzymają,

Minusy:
-nie wyczułam żadnej z wymienionych nut zapachowych,
-są dość ciężkie,
-zapach mi zupełnie nie odpowiada.

Bezpłatną próbkę oraz pełnowartościowe perfumy można zamówić TUTAJ

Komentarze

  1. zamówiłam sobie taki i byłam zadowolona i z zapachu i z wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamowilam odpowiednik Light Blue D&G i jeszcze czekam na przesylke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają ładnie, no ale nie wolno oceniać książki po okładce i ten opis idealnie opisuje te perfumy. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O dzięki bo nie słyszałam o tej stronie :)

    http://perfectly-imperfect-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej stronie, ale skoro to kwiatowo-owocowe to chetnie spróbuję.

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są bardzo trwałe. :D Mój ulubieniec to RED i ADRIANA. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.