Cienie do powiek INGLOT MATRIX kolor nr 344


Cienie do powiek INGLOT MATRIX kolor nr 344

Są to cienie, którymi kompletnie nie potrafię się malować, przez to, że są bardzo, bardzo dobrze napigmentowane. Jest to ich wielka zaleta, ale bardziej przydadzą się komuś z większym doświadczeniem.

Ponieważ, to INGLOT więc posiada bardzo dużą gamę kolorystyczną. Są bardzo trwałe, lekko się obsypują. Ten kolor nie jest bardzo perłowy przez co słabo rozprasza światło. Nie roluje się nie powiekach i dobrze się nakłada, można go w prosty sposób stopniować. Zmywa się równie prosto, ma dobrą konsystencję i poleciłabym go każdemu kto posiada jakieś większe doświadczenie z tak wielkim napigmentowaniem.







Plusy:
-trwały,
-bardzo dobrze napigmentowany,
-jedwabista konsystencja,
-duża gama kolorystyczna,
-szeroko dostępny.

Minusy:
-lekko się obsypują.

Cena ok. 11zł

Mimo, że nie umiem się nimi malować daję 8/10

Tutaj macie opinię różu INGLOTA



Posiałam sobie lawendę z nadzieją na piękny zapach pod oknem.

Komentarze

  1. fajna kolorek tego cienia ;) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie odcienie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to te cienie bardzo szybko schodzą z powiek, ale nie są złe ;)) Super post ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam już kiedyś, że nie używam cieni.
    Ooo, lawenda - uwielbiam ten zapach. Ale będziesz miała fajnie, gdy zakwitnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra pigmentacja, to rzeczywiście duży plus.
    Ciekawe recenzje! nasz blog <- klik ♥, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam cieni, ale oczywiście nie mam nim nic przeciwko, fajny kolorek ;-)
    edyyyyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam cieni , ale ten kolorek jest bardzo ładny . Co powiesz na wspólną obserwację ? Ja zaczynam :*
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor ;) Obserwuję ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) Zaczytałam się ;)
    Mam dla Ciebie prośbę : możesz poklikać w linki w najnowszym poście ? ( odwdzięczę się :) )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :)
    pyłaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję teraz twoja kolej :3

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko używam cieni, ale warto wiedzieć :)
    obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! :)
    Pytałaś o wspólna obserwację, ja już. Teraz czekam na Ciebie. :*
    ania-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na ciebei :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.