FEETCALM Ampułki do stóp z 30% mocznikiem

Lato to czas, kiedy nasze stopy są bardziej widoczne – nosimy sandały, klapki, a nawet chodzimy boso po plaży. W związku z tym, dbanie o stopy staje się jeszcze bardziej istotne. Sucha, szorstka i popękana skóra stóp to problem, z którym wielu z nas zmaga się zwłaszcza podczas letnich miesięcy. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami z używania FEETCALM Ampułek Regenerujących do Stóp z 30% mocznikiem. Jeśli poszukujecie skutecznego rozwiązania na te problemy, ten produkt może okazać się strzałem w dziesiątkę. Przetestowałam kurację i jestem gotowa opowiedzieć Wam o efektach. Zacznijmy jednak od składu, bo jest o czym mówić. Ampułki zawierają kilka kluczowych składników, które sprawiają, że są tak skuteczne. Oto najważniejsze z nich:

- Mocznik - to główny bohater tego produktu. W stężeniu 30% działa jak potężny środek nawilżający i złuszczający. Pomaga usunąć martwy naskórek, co sprawia, że skóra staje się gładka i miękka. Działa również nawilżająco, przyciągając wodę do skóry, co jest kluczowe w walce z suchą i szorstką skórą stóp.
- Gliceryna - to kolejny niezwykle ważny składnik. Jest doskonałym nawilżaczem, który przyciąga wodę do skóry, dzięki czemu staje się ona bardziej miękka i gładka. Pomaga również złagodzić podrażnienia i zmniejsza uczucie swędzenia, co jest częstym problemem przy suchej skórze.
- Olej Parafinowy - tworzy na powierzchni skóry ochronną barierę, która zapobiega utracie wody i chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Dzięki temu skóra stóp jest nie tylko nawilżona, ale także chroniona przed wysuszeniem.
- Izopropylomirystynian - choć może brzmieć skomplikowanie, jego rola jest prosta – pomaga wchłaniać inne składniki. Dzięki niemu mocznik i gliceryna mogą działać jeszcze skuteczniej, penetrując głębsze warstwy skóry.

Te składniki działają wspólnie, aby zapewnić intensywne nawilżenie, złuszczanie martwego naskórka i ochronę przed utratą wilgoci. Dzięki temu stopy stają się miękkie, gładkie i zdrowe, nawet po długim dniu spędzonym na nogach.Ampułki mają płynną konsystencję, która łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zawartość jednej ampułki to 2 ml, co jest idealną ilością na jedno użycie na obie stopy. Każda ampułka jest indywidualnie zapakowana, co gwarantuje świeżość produktu przy każdym użyciu. W zestawie znajduje się także specjalny otwieracz, który ułatwia łamanie ampułek ale ja nie potrafię go używać, próbowałam kilka razy ale mi się nie udało. Produkt nie pozostawia tłustej warstwy, co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ nie lubię uczucia lepkiej skóry. Wręcz skóra po jego zastosowaniu ma takie kredowe wykończenie, jednak efektem nie jest wysuszenie. Zapach ampułek jest delikatny i przyjemny. Postanowiłam przetestować kurację przez 7 dni, aplikując zawartość jednej ampułki codziennie wieczorem. Delikatnie wmasowałam płyn w skórę stóp, aż do całkowitego wchłonięcia. Po kilku minutach aplikowałam dodatkowy krem nawilżający, zapomniałam o nim pierwszego dnia ale mimo to, już po pierwszej aplikacji poczułam znaczne nawilżenie i lekkie zmiękczenie skóry. Skóra wydawała się bardziej gładka w dotyku, co było miłym zaskoczeniem. Miałam też bardzo suchą skórę na palcach i tutaj już po pierwszym użyciu skóra stała się miękka i nawilżona. To zdecydowanie zasługa użycia ampułki, bo wcześniej aplikowałam sam krem do stóp wieczorami i nie było takiego efektu. 

Z każdym kolejnym dniem zauważałam coraz wyraźniejsze złuszczanie się martwego naskórka. Proces ten był łagodny, ale skuteczny. Skóra stóp była wyraźnie bardziej miękka i elastyczna, a popękane miejsca zaczęły się regenerować. Po pięciu dniach regularnego stosowania moje stopy były widocznie odmienione. Skóra stała się gładka, a twarde i szorstkie miejsca praktycznie zniknęły. Na koniec tygodnia moje stopy wyglądały jak po profesjonalnym pedicure. Skóra była aksamitnie gładka, nawilżona i zregenerowana. Te ampułki to produkt, który naprawdę działa. Wysokie stężenie mocznika, wspomagane przez glicerynę i olej parafinowy, skutecznie regeneruje i nawilża skórę stóp. Ampułki są łatwe w użyciu, mają przyjemny zapach i nie pozostawiają tłustej warstwy. Efekty widoczne są już po pierwszym użyciu, a regularne używanie pozwala cieszyć się pięknymi i zdrowymi stopami przez długi czas. Jeśli zmagacie się z suchą, popękaną i szorstką skórą stóp, serdecznie polecam wypróbowanie.

Plusy:
- miękka w dotyku skóra,
- nawilżenie i regeneracja,
- delikatne złuszczenie,
- niweluje szorstkość, wygładza,
- przyjemny zapach,
- wygodna aplikacja,
- szybko się wchłaniają,
- nie pozostawiają tłustego filmu,

Minusy:
- brak.

Ampułki pochodzą z pudełka z kosmetykami Pure Beauty edycja ROYALty 9 

Komentarze