Prosalon Eliksir rozświetlający – woda lamelarna

 Woda lamelarna stała się ostatnio bardzo popularnym kosmetykiem do włosów, w Internecie można zobaczyć dużo zdjęć z efektami jej działania. Jako włosomaniaczka również bardzo chciałam ją kupić, ale Pure Beauty czyta w moich myślach, bo znalazła się w ostatniej edycji boxa Fantastycznie. Takie właśnie są te pudełka, pełne kosmetyków, które dopiero co wchodzą na rynek i sprawiają, że czuję się wyjątkowo, mogąc je przetestować jako jedna z pierwszych osób. Prosalon Eliksir rozświetlający – woda lamelarna

Czym jest woda lamelarna i co odróżnia ją od odżywki?

Woda lamelarna ma wodną formułę skoncentrowanych składników odżywczych. Taka konsystencja sprawia, że maleńkie cząsteczki mogą o wiele łatwiej wnikać w łuski włosa  i docierać do wszystkich uszkodzonych fragmentów jej struktury. Woda lamelarna zawiera wiele składników odżywczych, m.in. wzmacniające oraz nabłyszczające aminkowasy, odbudowujące proteiny oraz składniki nawilżające. Wszystko to sprawia, że włosy stają się dokładnie odżywione, ubytki uzupełnione a powierzchnia włosa wygładzona. Takie działanie, skuteczność oraz szybkość zdecydowanie wyróżnia ten produkt na tle odżywek i masek do włosów.

Prosonal eliksir rozświetlający - woda lamelarna:
💜 Wypełnia ubytki i uszkodzone obszary włosów ujednolicając ich powierzchnię.
💜 Pozwala uzyskać efekt tafli na włosach bez konieczności stosowania zabiegów fryzjerskich.
💜 Kondycjonuje włosy bez ich obciążenia oraz ekspresowo wygładza, zmiękcza i dodaje blasku.
💜 Zapobiega elektryzowaniu się włosów i ułatwiając ich rozczesywanie.

Aplikacja tego produktu jest prosta i ekspresowa, należy go nałożyć zygzakowatymi ruchami na umyte i mokre włosy, następnie delikatnie wmasować. Dodatkowo aplikowanie ułatwia butelka, zakończona wygodnym dziubkiem. Działanie jest błyskawiczne bo już po 10-20 sekundach należy ją spłukać i można nałożyć odżywkę ale nie jest to wymagalne, ja mam bardzo zniszczone i rozjaśnione włosy, nic już więcej nie nakładam bo efekt jest super. Woda lamelarna może być stosowana na każdy rodzaj włosów, również te przetłuszczające się, ponieważ jej formuła dodatkowo nie obciąża włosów. Jest na tyle lekka, że włosy wysychają po niej dość szybko.Efekty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Już w trakcie spłukiwania produktu, włosy można delikatnie rozczesać palcami, zwykle po myciu mam kołtuny. W trakcie suszenia włosy rozczesują się bez problemu i czuć jak są przyjemnie miękkie w dotyku i gładkie. Mam włosy wysokoporowate, dlatego nie spodziewałam się super wygładzenia i tafli, jednak efekt był nawet zadowalający, potrzebowałam tylko kilku pociągnięć prostownicą. Włosy zdecydowanie zyskują na wyglądzie, pięknie się błyszczą jak po zabiegu fryzjerskim. Natomiast najważniejsze dla mnie, kosmetyk wspaniale odżywia i nawilża włosy, z każdym użyciem stają się coraz bardziej zregenerowane. Ja po jej aplikacji nie sięgam już po odżywkę. Dodatkowo nie jest to efekt krótkotrwały, nie trzeba jej stosować każdego dnia, bo włosy po kolejnym myciu nadal są miękkie w dotyku i nawilżone.

Obecne woda lamelarna całkowicie zmieniła moją pielęgnację włosów. Do tej pory kilka razy w tygodniu sięgałam po maski, które trzymałam na włosach pół godziny, z tym produktem otrzymuje lepsze efekty już po 20 sekundach. 


Plusy:
- regeneracja włosów,
- odżywienie,
- nawilżenie,
- nadaje włosom połysk,
- ułatwia rozczesywanie,
- wygładza włosy,
- sprawia, ze włosy są niezwykle miękkie w dotyku,
- nie obciąża włosów,
- działa długoterminowo,
- ekspresowe działanie,
- wygodna aplikacja.

Wady:
- brak.

Cena około 31 zł

Komentarze