Sylveco Olejowa wcierka do skóry głowy

 Do pielęgnacji włosów przywiązuję ogromną uwagę, jestem trochę włosomaniaczką. Dbam o nie zarówno stosując odpowiednie kosmetyki, suplementy diety, a także zwracam uwagę na pielęgnację skóry głowy. We wrześniowej edycji boxa kosmetycznego Pure Beauty znalazła się olejowa wcierka do skóry głowy Sylveco, do której byłam nastawiona dość sceptycznie, jednak zdecydowanie warto było zaryzykować i wypróbować.

Sylveco Olejowa wcierka do skóry głowy

Wcierka ma olejową formułę, dość gęstą w kolorze musztardowym, delikatnie wpada w zieleń. Rekomendowana jest dla osób z problemami skóry głowy, natomiast patrząc na skład, myślę, że może stosować ją każdy kto pragnie mieć zdrowe i gęste włosy.  W składzie znajduje się aż 10 olejów oraz betulina o działaniu łagodzącym podrażnienia i zaczerwienienia a także zmniejszająca swędzenie. Olej ze słodkich migdałów działa na włosy zmiękczająco oraz wygładzająco, z kolei olej z nasion brokuła jest naturalną alternatywą silikonu, nadając im połysk. Przeciw wypadaniu włosów w składzie znalazł się olej rycynowy oraz jodłowy, który także odżywia. O wzrost włosów zadba natomiast olej miętowy i musztardowy, ten ostatni z kolei dodatkowo zapobiega łamliwości.

Aplikuje wcierkę na skórę głowy na około 15 minut, czasem nawet godzinę. Wcierkę można stosować także na całą noc. Jej zapach jest bardzo intensywny i ziołowy, dla mnie to zapach lasu po deszczu. Pomimo olejowej formuły, nie mam problemu z jej domyciem ze skóry głowy oraz oklapniętymi i obciążonymi włosami. Przeciwnie, ostatnio miałam problem z nadmiernym przetłuszczaniem się skóry głowy i już po pierwszym użyciu zauważyłam efekty. Włosy myję normalnie co dwa dni, po tej wcierce mogę to zrobić po 3 dniach, jednocześnie włosy ani skóra głowy nie są przesuszone. Zawarty w produkcie olej z kozieradki i jodłowy ogranicza przetłuszczanie się, a olejek miętowy i rozmarynowy działa odświeżająco.Muszę przyznać, że po olejowej formule nie spodziewałam się takiego efektu, wręcz miałam obawy że włosy będą przyklapnięte. Przy dłuższym stosowaniu wcierka wzmacnia włosy, zapobiega wypadaniu przez co stają się znacznie gęstsze. Zdrowa skóra głowy to zdrowe włosy, dodatkowo przy okazji jej aplikacji wykonujemy masaż głowy, co wspomaga nie tylko lepsze wchłanianie się produktu ale także krążenie i pobudza włosy do wzrostu.

Plusy:
- naturalny skład,
- zmniejsza problem przetłuszczania się skóry głowy,
- wzmacnia włosy i cebulki włosów,
- przyśpiesza wzrost,
- zmniejsza wypadanie włosów,
- nie wysusza włosów i skóry głowy,
- nie obciąża włosów,
- bez problemu się zmywa.

Minusy:
 - brak.

Cena około 39 zł

Komentarze