ADIDAS Adipower antyperspirant w sprayu

Jestem zdecydowaną zwolenniczką antyperspirantów w żelu, te w sprayu, zwykle powodują u mnie podrażnienia. Niemniej jednak, zwykle jakiś w formie sprayu również znajdzie się w mojej łazience. Jakiś czas temu wybrałam antyperspirant Adidas Adipower, z myślą o wyjściach na siłownię, ponieważ zawiera on technologię Smart Body Response. Technologia ta sprawa, że reaguje ona na wzrost temperatury ciała i uwalnia substancje zapachowe. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą technologią, ponieważ rzeczywiście działa. Zapach tego antyperspirantu czuję ponownie po wysiłku nawet po kilku godzinach od aplikacji. Sam zapach jest dość przyjemny, delikatna nuta pomarańczy, jednak znacznie przebija się zapach typowego chemicznego antyperspirantu.


Ochrona 72h to przesadzone obietnice producenta, przy wyższych temperaturach czy wysiłki, nie blokuje on eliminacji potu. Pozostawia również żółte plamy na ubraniach, czego je osobiście nie jestem w stanie zaakceptować. Natomiast jego wydajność jest bardzo, bardzo duża. Używam go rzadko od kilku miesięcy i nadal mam ponad połowę butelki.


Plusy:
- technologia uwalniająca substancje zapachowe przy zwiększeniu temperatury ciała,
- wydajny.

Minusy:
- pozostawia białe ślady,
- słaba ochrona przed potem.

Cena około 15 zł

Komentarze