Lakier do paznokci fashion studio 319 piquant tandoori Astor

Jeżeli wśród was nadal są miłośniczki tradycyjnych lakierów do paznokci, to zapraszam do dalszego czytania. 



Przy okazji zakupów drogeryjnych online, do koszyka dorzuciłam czerwony lakier do paznokci - klasyka przydaje się każdej z nas. Marka Astor też nie brzmi najgorzej, podsumowałam "dobry duet" i ciach do płatności.
 


Lakier nakłada się bardzo wygodnie, pędzelek jest dość szeroki. Pigmentacja jest dość dobra, jednak dla głębi koloru należy nałożyć dwie warstwy. Dużym plusem jest szybkość schnięcia lakieru, wystarczy około 5-7 minut. Bardzo dobrze się też zmywa i nie ma intensywnego, nieprzyjemnego zapachu. W kwestii trwałości niestety nie ma rewelacji. Potrafię mieć lakier na paznokciach nawet do 10 dni, ten wytrzymuje zaledwie 3 dni, więc dla mnie taka trwałość to za mało, nie przepadam za odpryskami. Mam wrażenie, że każdy czerwony lakier trzyma się u mnie krótko, a więc może to kwestia tego pigmentu?


Plusy:
- wygodna aplikacja,
- szybkie wysychanie,
- dobrze się zmywa,
- dobrze kryje.

Minusy:
- niska trwałość lakieru.

Cena około 5 zł

Komentarze