Eveline Celebrities Beauty Matująco- wygładzający puder mineralny kolor 23 Sand

Puder idealny istnieje. Tym razem opinia pudru mineralnego matująco-wygładzającego Eveline, w kolorze 23 Sand. Dzisiaj kusi mnie w nim skład, ale przy zakupie skusił mnie kolor - 23 Sand. Pierwszy raz, jakiś kolor pudru jest identyczny jak kolor mojej cery, muszę przyznać, byłam w mocnym szoku.


 Zaczęłam o składzie to kontynuuje, puder ma bardzo wysoką zawartość składników naturalnych. Zawiera m.in.:
 - wyciąg z jedwabiu – który, utrzymuje wodę w naskórku, uelastycznia i ujędrnia skórę, minimalizując oznaki zmęczenia
- wyciąg z zielonej herbaty i kakaowca - jest bogate źródło polifenoli i flawonoidów, intensywnie nawilża oraz zapobiega utracie wody przywracają skórze zdrowy koloryt i blask dzięki swemu odżywczemu i regenerującemu działaniu. Chronią skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników.

Wielka szkoda, że o takich składnikach pudrów, nie mówi się w reklamach. 

 Puder ma bardzo elegancie opakowanie, szczelnie zamykane. W środku znajduje się lusterko, dzięki czemu można nadaje się do damskiej torebki. Oprócz tego wewnątrz znajduje się również puszek do aplikacji, osobiście jednak jestem zwolenniczką pędzli, puszki wydają mi się mało higieniczne. 


Najczyściej puder aplikuje na podkład, dzięki użyciu pędzla pozwala mi to całkowicie wyrównać koloryt cery. Puder w opakowaniu jest bardzo zwarty, jednak na pędzel nakład się bardzo dobrze i co ważne, nie obsypuje się. Jest bardzo dobrze napigmentowany, a dzięki temu, że dobrałam kolor idealny nie ma opcji, żebym nałożyła go zbyt dużo. A i jest bardzo wydajny, używam go 1,5 roku i będę raczej używać drugie tyle, przy codziennej aplikacji.



Po jego aplikacji cera jest wygładzona, wygląda zdrowo, niedoskonałości są ukryte bez efektu maski. Puder świetnie stapia się z cerą i innymi kosmetykami, dając aksamitne wykończenie. Doskonale radzi sobie z matowieniem cery, a w moim przypadku nawet samego podkładu. Efekt matowienia utrzymuje się na buzi około 7h, ale bez problemu po tym czasie można się wspomóc kolejną warstwą bez przykrych konsekwencji. Ja jednak tego nie robię, ponieważ moja cera nie świeci się aż tak bardzo. Dla mnie bardzo ważny jest fakt, że puder jest lekki i nie zapycha porów oraz nie powoduje powstawania kolejnych niedoskonałości.

Plusy:
- kolor idealny dla mnie,
- wygodna aplikacja,
- aksamitne wykończenie,
- zdrowy i naturalny wygląd cery,
- stapia się ze skórą i innymi kosmetykami,
- bardzo naturalny skład,
- jest lekki nie zapycha porów,
- dobrze napigmentowany,
- bez efektu maski,
- eleganckie opakowanie z lusterkiem,
- nie obsypuje się.

Minusy:
- brak

Cena ok 23 zł

Do kupienia w Rossmannie


Komentarze