Radical szampon wzmacnienie i regeneracja

Gdy pojawia się u mnie problem wzmożonego wypadania włosów próbowałam wszystkiego. Na początku kombinowałam z kosmetykami do włosów, stawiając oczywiście na skrzyp polny. Zdecydowałam się zatem na szampon Farmona Radical radykalne wzmocnienie włosów.


Szampon Radical ma typowo ziołowy zapach i konsystencję, dość gęstą jednak jest mało wydajny. Jak przystało na ziołowy szampon, bardzo słabo się pieni a zatem jego zużycie jest szybsze. 


Po umyciu włosy są bardzo dobrze oczyszczone ale niestety również bardzo suche. Trzeba dodawać do niego w stosunku 1:1 zwykłego szamponu, inaczej u mnie przy suchych i farbowanych włosach robił siano z włosów. Ziołowy skład i skrzyp polny brzmi obiecująco, niestety w kwestii wypadania włosów nie zauważyłam zmian, włosy wypadały tak samo jak wcześniej. W kwestii regeneracji i wzmocnienia również nie widzę efektów. U mnie sprawdziły się jedynie właściwości oczyszczające.


Plusy:
- dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy.

Minusy:
- wysusza włosy,
- mało wydajny,
- słabo się pieni,
-  brak efektu wzocnienia i regeneracji,
- nie zmniejsza ilości wypadających włosów.

Cena ok 10 zł

Komentarze