Smile White 3D, Wybielająca pasta do zębów

Smile White 3D, Wybielająca pasta do zębów

Pasta do zębów jest jednym z tych produktów, które ciągle zmieniam. Kiedy potrzebuję idę po prostu do sklepu i biorę pierwszą lepszą ale prawie zawsze wybielającą. Tej funkcji jednak ona nie spełniła, aczkolwiek dobrze się pieni i pozostawia czyste, gładkie i lśniące zęby. W smaku jest przyjemna i delikatna, nie drażni, jeżeli chodzi o odświeżenie to owszem ale nie jest to rewelacyjnie miętowy i mocny smak.
Plusem jest to, że  zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego. Zawiera aktywne mikrogranulki, które oczyszczają zęby i przestrzenie międzyzębowe z osadów i zanieczyszczeń. Kompleks witaminy E i oleju słonecznikowego działa łagodząco na dziąsła ale mi i tak krwawią czasami.








Plusy:
-zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego,
- dobrze się pieni,
-pozostawia gładkie, czyste i lśniące zęby.

Minusy:
-nie wybiela,
-słabo odświeża.

Cena ok. 4zł

Ogólna ocena 6,5/10

Komentarze

  1. a ja ciągle wracam do Elmexa, a teraz nawet jest wybielający ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta wybielająca, która nie jest wybielająca hahah :D Czego to producenci nie wymyślą :D
    Ze swojej strony mogę polecić pastę Elmex dla wrażliwych zębów wybielającą (a jeżeli nie masz problemu ze szkliwem to polecam wersję pomarańczowa )
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogłabym sie przestawić z blend-a-med ;d
    http://vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu to pasta za 4 złote ;)
    Zapraszam na NOWY POST!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jest dobra...
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam.
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. na mnie to nie działa ...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pasty niestety nie działają wybielająco, musiałabym zastosować mocniejszy preparat

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, niestety ale większość takich past nie wybiela zębów. Na temat tej jednak czytałem naprawdę różne opinie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.