Mleczko łagodzące bebeauty


Mleczko łagodzące bebeauty
do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu
skóra sucha i wrażliwa

Mleczko do demakijażu stosuje już jakiś czas i jestem z niego zadowolona. Jest to jeden z kosmetyków, który kupuję ponownie. Używam go codziennie rano i wieczorem, ponieważ służy mi ono nie tylko do demakijażu ale i do oczyszczania cery.
Opakowanie ma higieniczną nakrętkę, więc użycie jest wygodne, jest tez bardzo wydajne, starcza na długo.



Mleczko to spełnia swoje zadanie w 100%. Bardzo dokładnie zmywa makijaż, z tym że trzeba dokładnie stosować się do instrukcji. Nałożyć na twarz i zmyć. Kiedyś próbowałam płatkami kosmetycznymi ale nie dało się, więc w sumie idzie szybciej.



Moja cera jest bardzo sucha, a dzięki zawartemu olejku migdałowemu i glicerynie nie przesuszona jeszcze bardziej, bo co do nawilżenia też jest ok. W końcu czego można się w tej kwestii spodziewać po kosmetyku, który po kilku sekundach jest zmywany. Cera po nim nie jest na szczęście tłusta i nie powstają żadne krostki i wypryski.



Reasumując po użyciu moja cera jest rewelacyjnie oczyszczona, ukojona i na ile to możliwe nawilżona. Póki co nie znalazłam lepszego kosmetyku do twarzy niż ten.

Plusy:
-dokładne oczyszczenie,
-skóra ukojona
-nawilżona,
-zawiera masło Shea,
-wydajne,
-przyjemny, neutralny zapach.

Minusy:
-mimo że opakowanie jest higieniczne, nie można zużyć go do końca i wiele zostaje w butelce.

Cena ok. 6-7zł
Ogólna ocena 9.5/10

Komentarze