Cecelia Ahern ,, Pamiętnik z przyszłości"

Przepraszam za jakość ale jakoś tak wyszło i nie miałam czym zrobić zdjęcia.


Cecelia Ahern ,, Pamiętnik z przyszłości"

Jak zapewnia wydawnictwo, kolejna niezwykła powieść autorki ,,P.S. Kocham Cię" i to właśnie mnie skusiło. Jednak nie ma żadnego porównania miedzy tamtą a tą książką. Dzieli je przepaść. ,,P.S. Kocham Cię' to rewelacyjna i wciągająca książka. Być może wielu kojarzy film, ale film to tylko 30% tego co było zapisane na karkach.

Wracając do tej powieści, to nie ma on formy pamiętnika. Jest to opowieść o bogatej dziewczynie, która z dnia na dzień traci wszystko, począwszy od pieniędzy do ojca, który z powodu długów popełnia samobójstwo. Razem z matką zamieszkują u ciotki na wsi. I teraz zaczynają się tak zwane ,,flaki z olejem", ponieważ przez całe 200 stron nic się nie dzieje. Czytało mi się tak ciężko, że szło po kilka kartek dziennie. Aż wreszcie przebrnęłam te 200 stron.





Dopiero po ok 200 stronach akcja wciągnęła mnie do tego stopnia że pozostałe 150 pochłonęłam od razu. Dynamika zadziwiała i akcja posuwała się w fenomenalnie szybkim tępię oraz nabrała wątku kryminalistycznego. Główna bohaterka Dagmara odnajduje swoje prawdziwe ja oraz prawdziwą swoją osobę. Pomaga matce przełamać depresję, okazuję się że po skomplikowanej akcji poszukiwawczej przypadkiem odnajduje swojego prawdziwego ojca. A za tym wszystkim stoi ukochana ciotka, któż by się spodziewał.



Całości nie opisuję żeby nie zabrać wam frajdy z czytania. Trudno mi ją też ocenić.





Plusy:
-zaskakujące zakończenie,
-po 200 stronie swobodnie i lekko się czyta,
-wątek detektywistyczny,

Minusy:
- okropny do przebrnięcia początek.

Ogólna ocena 5/10

Komentarze