Delia Dermo System Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu

 Moja cera raczej nie lubi się z olejkami, są dla mnie zbyt ciężkie. Pomimo to, zdecydowałam się na olejek hydrofilowy Delia do demakijażu twarzy, jak wiadomo olejki sprawdzają się świetnie w usuwaniu kosmetyków kolorowych. Dodatkowo nie wysuszają skóry i mają doskonałe działanie nawilżające. Olejek hydrofilowy Delia ma bogaty skład, zawiera m.in. olej arganowy, migdałowy i słonecznikowy a także witaminę E i A, natomiast nie zawiera alkoholu, silikonów i parabenów. 

Delia Dermo System Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu

Olejku używałam na kilka sposobów, nakładając na cerę i zmywając wacikiem, na wacik, oraz na cerę i zmywając wodą, ta opcja sprawdziła się u mnie najlepiej. Olejek w połączeniu z wodą, wytwarza delikatną pianę i w mojej opinii, w ten sposób najdokładniej oczyszcza cerę. Niestety, żaden z tych sposobów nie gwarantuje dokładnego demakijażu. Pomimo, że po użyciu olejku, zawsze myję twarz żelem na cerze zostaje sporo kosmetyków, dodatkowo zmycie tej tłustej warstwy żelem jest bardzo trudne. Na ręczniku zauważyłam ogromne plamy po pudrze i podkładzie. Po przemyciu twarzy tonikiem, wacik jest nadal brudny od podkładu. Olejek nie nadaje się również do demakijażu oczu, ponieważ powoduje szczypanie i słabo radzi sobie z maskarą, bardzo ją rozmazuje i oczywiście bardzo trudno później zmyć ten tłusty film. 


Opakowanie z pompką jest bardzo wygodne, natomiast chyba trafiłam na jakiś wadliwy egzemplarz, bo część olejku ucieka mi bokiem. Sam olejek jest natomiast bardzo wydajny.

Plusy:
- dobry skład,
- nie wysusza cery,
- opakowanie z pompką.

Minusy:
- nie domywa makijażu,
- pozostawia tłusty film, który trudno zmyć,
- szczypie w oczy,
- rozmazuje maskarę.

Cena około 19 zł

Do kupienia w sklepie Delia

Komentarze