Novaclear Atopis Face & Body Wash Płyn do mycia twarzy i ciała

Delikatna i sucha cera wymaga specjalnej pielęgnacji. Z myślą o skórze atopowej powstały kosmetyki Novaclear z linii Atopis, tym razem opowiem o płynie do mycia ciała i twarzy. Dzięki swojej delikatnej formule, z powodzeniem możemy używać tego samego kosmetyku do ciała jak i do twarzy. Ja wybrałam drugie zastosowanie i okazało się strzałem w dziesiątkę.


Płyn jest bezbarwny i praktycznie bezzapachowy, robi to pozytywne wrażenie, wskazujące na brak barwników i perfumowanych składników. Konsystencja jest dość gęsta, lekko galaretowata, przez co aplikacja jest przyjemna i płyn nie spływa z buzi. Całość w połączeniu z wodą pieni się bardzo delikatnie, ale sam płyn jest bardzo wydajny.


 Byłam zaskoczona jak dobrze płyn radzi sobie z resztkami makijażu. Cera po aplikacji była doskonale oczyszczona i miękka w dotyku, wygładzona. To uczucie miękkości nie wiązało się jednak z jakimkolwiek filmem na twarzy czy warstwą ochronną. Nie doznałam też uczucia ściągnięcia skóry, które często się zdarza przy kosmetykach oczyszczających. Nie mogę powiedzieć, że płyn nawilżył skórę ale z pewnością ją pielęgnuje dzięki zawartości oleju konopnego i ekstraktu z korzenia lukrecji.


Co więcej płyn nie uczulił mojej delikatnej i skłonnej do podrażnień skóry. Ucieszył mnie również fakt, że płyn nie spowodował zapychania porów, a co za tym idzie powstania krostek i zaskórników. Całość została zamknięta w opakowaniu typu tubka, zdecydowanie wolę dozowniki, jednak tuba okazała się poręczna i higieniczna. Warto stosować go w duecie z balsamem.


Plusy:
- dobrze oczyszcza,
- pielęgnuje,
- nie wysusza cery,
- bezbarwny i bezwonny,
- nie zapycha porów,
- delikatny dla cery,
- sprawia, że cera staje się miękka i gładka.

Minusy:
- brak

Cena ok 22 zł

Komentarze