Energetyczna mandarynka Olejek do kąpieli Stressfrei Kneipp

Na zimowe święta marka Kneipp sprawiła mi taką niespodziankę postaci zestawu do kąpieli. Dla mnie urocze, a w skład zestawu weszły 3 produkty:
⁕ Olejek Stressfrei Pomarańcza i Mandarynka

O dwóch pierwszych po kliknięciu w nazwę możecie przeczytać już na moim blogu, dziś napiszę o ostatniej propozycji Mandarynka i Pomarańcza.



Przyzwyczaiłam się już do tego, że marka Kneipp rozpieszcza nas swoimi aromatami i tak było i tym razem. Po antystresowym olejku raczej spodziewałabym się czegoś stonowanego, wyciszającego a tutaj Mandarynka. Powąchałam i już wiem, zapach bardzo energetyczny, rześki, pobudza do działania. Nie jest to zapach perfumowany ale bardzo naturalny, odzwierciedlający zapach owoców.
Kolor również dodaje energii, obawiałam się trochę, czy nie sprawi, że moja skóra stanie się żółta, jednak nie ma obaw, nie brudzi ani skóry ani łazienki. 


 Olejek należy dodać do wanny pod strumień wody i  cieszyć się jego cudownymi właściwościami. Po pierwsze zapachem, który roztacza się w całej łazience. Taka aromaterapia pozwala zapomnieć o problemach a daje energie do działania. Sprawia, że czerpiemy jeszcze więcej z codziennego rytuału kąpieli, który staje się wyjątkowy. Po takiej kąpieli odpoczywa nie tylko nasz umysł ale zyskuje także skóra, która jest wygładzona i delikatna w dotyku. Oleje otula ciało filtrem ochronnym, który chroni je i pielęgnuje. Taka kąpiel to sama przyjemność. Dodatkowo, trzeba wspomnieć, ze nie szkodzimy tym samym naszej przyrodzie, ponieważ kosmetyki Kneipp tworzone są w zgodzie z naturą.


Plusy:
- zapach dodający energii,
- zwalcza stres,
- zawiera olejki eteryczne,
- przyjemny dla skóry,
- sprawia, że skóra jest miękka i delikatna w dotyku.

Minusy:
-brak.

Do kupienia na stronie Kneipp

Opinii o pozostałych produktach szukajcie u mnie na blogu!

Komentarze

  1. Sounds great dear :) Good review!

    NEW PERSONAL POST | How I ORGANIZE My Life: Weekly and Monthly Version.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten zestaw i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeże, energetyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając post aż wyobraziłam sobie ten cudowny zapach mandarynki! Chętnie wypróbuję ten zestawik :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne produkty, aż sama chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie lubię takie kąpiele, zwłaszcza jak jeszcze coś mi tak pięknie pachnie. ;) a z mandarynką jeszcze się nie kąpałam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi pięknie pachnieć, bo uwielbiam takie zapachy cytrusów

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zapachy, więc chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham zapach pomaranczy, ale mandarynka to juz jest cos wyjatkowego :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W takich momentach żałuję, że nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jak stressfrei to potrzebuje! Tylko ja również nie mam wanny już:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt. Aż żałuje, że go nie mam przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już teraz wiem, że oszalałabym na punkcie tego zapachu! To musi być coś cudownego :D Lubię kąpiele, więc jak gdzieś je dorwę to z wielką chęcią kupię! :)
    Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. Z chęcią bym go wypróbowała.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Look nice :)
    M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/search/label/MariaV.

    Maria Vidrasco

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.