Pielęgnacyjny olejek do kąpieli kwiat migdała Kneipp

Olejek do kąpieli to już mój ostatnio produkt od marki Kneipp, został na koniec ponieważ nie bardzo mam czas i możliwości na kąpiel w wannie. Zapach jest bardzo ładny, czuć kwiat migdała, musi, bo olejek zawiera aż 94% czystego olejku migdałowego.  Dla firmy Kneipp jakość ma ogromne znacznie. Wysoką jakość produktów gwarantują surowce roślinne najwyższej jakości, zaawansowane analizy i łagodne metody obróbek podczas nowoczesnych procesów produkcyjnych. Wykorzystują to co najlepsze w naturze i to co najlepsze w nauce.





 Olejek oddziałuje nie tylko na nasze ciało ale i na nasze zmysły. Roztacza w całej łazience przyjemny zapach, który pozwala się zrelaksować, poczuć się prawie jak w SPA. W tej kwestii sprawdził się nawet lepiej. Jeżeli chodzi o działanie spodziewałam się po nim nieco więcej. Nie zauważyłam po nim nawilżenia czy aksamitnie miękkiej skóry, może przez to że moja skóra jest bardzo sucha i potrzebuje maksimum nawilżenia.  Z pewnością jednak była w lepszej kondycji, co ważne olejek nie zostawił na skórze tłustego filmu. Bardzo byłam ciekawa płaszcza ochronnego niestety jego też mi zabrakło. Jednak zapewne lepiej działa niż balsamy pod prysznic bo po nich się kleje, dlatego ten olejek zastąpi mi ten kosmetyk.

Opakowanie jest bardzo wygodne. Malutka buteleczka, łatwo się odkręca.

 
Plusy:
-pięknie pachnie,
-działa na ciao i zmysły,
-wspaniale zastępuje balsam pod prysznic,
-nie zostawia tłustego filmu,
-nie podrażnia.

Minusy:
-nie pozostawia aksamitnie miękkiej skóry,
-brak nawilżenia.

Cena ok 14,50 za 100mln

Do kupienia TUTAJ

Komentarze

  1. Ja ostatnio dostałam ten olejek w prezencie - trzeba przyznać, że świetnie pachnie :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wszelkie olejki do kąpieli, szkoda tylko że ostatnio też nie bardzo mam czas na dłuższe siedzenie w wannie :) Ale na jakiś relaksujący wieczór by się przydał ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie nawilża, ale za to ma wiele innych zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie nawilża. Ale uwielbiam zapach kosmetyków Kneipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie nawilża. : (

    OdpowiedzUsuń
  7. juz koncze 2 opakowanie lubie go;) mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie nawilża, bo to ważne :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten olejek :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu olejki, w dodatku piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam olejki :D może kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie nawilża to niestety nie dla mnie... :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam wcześniej :))

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.