Podejście 2 - Krem do twarzy Avon naturals, mleko i miód jako balsam do ciała

Dawno temu pojawiła się TUTAJ moja opinia o tym kremie. Może niektórzy z was pamiętają, że nie były to miłe doświadczenia, ponieważ na twarzy pojawiały mi się po nim krostki. I tak przez długi czas leżał nieużywany. Wraz z nadejściem wiosny postanowiłam porobić porządki w kosmetykach, ponieważ mam ich bardzo dużo i wszystko ponapoczynane. Chcę zrobić sobie trochę miejsca i zużyć jak najszybciej wiele kosmetyków.


 Oczywiście do twarzy już nie odważyłam się go użyć, dlatego postanowiłam wykorzystać go jako balsam do ciała. Jako balsam do całego ciała niestety nie sprawdził się ponieważ słabo nawilża. Używam go do smarowania ramion i dekoltu, ponieważ zwykłe balsamy są dla mnie za ciężki do tych partii ciała. Sprawdza się dobrze mimo iż słabo nawilża bo nie zapycha i nie zostawia tłustego filmu. Jak widać i on znalazł u mnie zastosowanie.
Skoro już pisałam wam o porządkach wiosennych to pokażę wam co usilnie próbuje zużyć.
Mleczko do ciała Avon pachnie cudownie jednak niedługo minie mi data ważności inaczej ze względu na konsystencje i zapach pozostawiłabym go na lato. Na szczęście jest mało wydajne.

Płyn do demakijażu oczu Cils Demasq Maybelline, ogólnie nie jest zły ale trudno nim zmyć tusz do rzęs, mam inny ale szkoda wyrzucić, a jest bardzo, bardzo wydajny.

Antyperspirant Adidas 6 w 1, produkt który ie jest zły ale słabo chroni przed potem. Ponownie, szkoda mi wyrzucić ale chcę jak najszybciej wrócić do mojego ideału Lady Speed Stick.

Komentarze

  1. Ja wybieram kremy raczej z naturalnym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zużywam moje zachomikowane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię naturalne kremy do twarzy :) mam mocne postanowienie zużywania zapasów

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten krem do twarzy z Avon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam kosmetyków tej marki bo ich nie lubię. Ale Tobie życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam ten krem z Avonu i sobie chwaliłam, nie był może rewelacyjny ale pod makijaż jak najbardziej.

    AngelinaCosmeticsBlog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zalega trochę kosmetyków i chce je zużyć ale ciągle coś nowego mi wpada i weź tu bądź silny człowieku B-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty z Avonu ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy kremów z Avonu i chyba czytając opinie to nadal na żaden się nie zdecyduje

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię całej serii tych kremów z AVONU. Jak dla mnie to mają nieprzyjemny zapach (sztuczny, jakby zapach leków), a do tego nie działają... Jeśli chodzi o płyn do demakijażu, to używam płyn micelarny Perfecta (z różą) oraz płyn FM (również z olejkiem różanym).
    http://rozmowyoniczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki do ciała z AVONU ale nie przepadam za ich kosmetykami do twarzy. Jeśli chodzi o demakijaż to pozostaje od dawna wierna płynowi micelarnemu z Biodermy, jest najlepszy:)

    Zapraszam do mnie na nowy post i zachęcam do obserwacji, odwdzięczę się:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kosmetyków Avon, no może dwa rodzaje podkład antystresowy i żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem do twarzy zawsze wydawał mi się słaby - miałam go w innej wersji dawno dawno temu. Nie dziwię się, że u Ciebie się nie sprawdził.

      Pozdrawiam, strudelka

      Usuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.