Eveline Ideal Cover Full HD Matująco kryjący podkład kolor 203 Natural

Szukanie ideału wśród podkładów to wyzwanie każdej z nas. Stawiamy na krycie ale i naturalny wygląd. Bez efektu maski, jednak oczekując wyrównania koloru cery. Mi udało się trafić na prawie ideał od Eveline - matująco kryjący podkład odcień 230 Natural.


 
Podkład zawsze nakładam na krem nawilżający, dlatego bardzo ważne jest dla mnie aby ze sobą współpracowały. W tym przypadku krem i podkład to duet idealny. Konsystencja podkładu jest dość płynna, zapach bardzo przyjemny a z sama aplikacja bezproblemowa, ładnie stapia się z cerą. Podkład zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoimi właściwościami kryjącymi, bardzo, bardzo dobrze radzi sobie z kryciem niedoskonałości i zaczerwienień. Równie ładnie wyrównuje koloryt.

 Zależało mi na matowym efekcie, jednak chciałam, aby cera wyglądała naturalnie i promiennie. Typowego efektu matowienia ten podkład nie posiada, raczej satynę, ja wykańczam go pudrem również Eveline, jednak nie jest to u mnie warunek konieczny. Posiadam bardzo suchą skórę, więc nie chce żeby podkład wysuszał ją jeszcze dodatkowo. Tutaj, niestety przy codziennym aplikowaniu skóra zostaje delikatnie przesuszona, nie można tego uniknąć. Jeżeli chodzi o trwałość, nie mam żadnych zastrzeżeń. Producent obiecuje 16h i w pełni się z tym zgadzam, przetrwał nawet wesele, niestety z upływem czasu ciemnieje na twarzy.


Plusy:
- doskonałe krycie,
- wygodna aplikacja,
- przyjemny zapach,
- satynowe wykończenie,
- trwałość,
- współgra z kremem nawilżającym.

Minusy:
- deliktanie wysusza,
- ciemnieje na buzi,
 - nie jest typowa matujący aczkolwiek dla mnie ten efekt jest wystarczający,

Cena ok  30zł

Komentarze