Belle Nature mgiełka do ciała o zapachu dzikiej poziomki

Poszłam po ziemniaki i marchewkę a kupiłam kosmetyki! Tak kończą się zakupy w Biedronce. Chyba każda z was kojarzy mgiełki z Biedronki White Swan, ja długo na nie polowałam, pojawiają się sezonowo, niestety, nie udało się. Za to w moje ręce wpadła mgiełka do ciała Belle Nature o zapachu dzikiej poziomki. Lubię mgiełki z Avonu, ale średnio mam do nich dostęp, dlatego chętnie zaprzyjaźniłam się z tym kosmetykiem. 


 Ta mgiełka do ciała nie tylko ma ładnie pachnieć, ale również ma właściwości pielęgnujące skórę, dzięki zawartości gliceryny i witaminy E. Tego efektu nie zauważyłam, bo bardziej skupiłam się na zapachu. Dla mnie jest cudowny, owocowy, a właśnie takie zapachy lubię. Jest rześki i świeży idealny na lato, ale również na zimę, gdy potrzebujemy dawki odświeżenia i energii.


Zapach na skórze utrzymuje się ok 4-5h, na ubraniu znacznie dłużej, trzeba podkreślić że nie plami ubrań.  Całość znajduje się w plastikowej butelce, co jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ mogę ją mieć zawsze w torebce, szczególnie latem, zabrać np na miasto. Dla mnie jest to idealna alternatywa dla perfum, które w okresie letnim, mogą okazać się zbyt "ciężkie".


Plusy:
- świeży, owocowy zapach,
- trwały zapach,
- nie wysusza skóry,
- dodaje świeżości i energii.

Minusy:
- brak.

Cena ok 5zł
Do kupienia sezonowo w Biedronce

Komentarze