Dlaczego kubek termiczny?

Wielu z was kubek termiczny kojarzy się tylko z mini termosem na ciepłą herbatkę, ja chciałabym wam pokazać o wiele więcej jego zastosowań. Jest to mój drugi kubek termiczny, nie dlatego że z poprzednim coś się stało, kubek termiczny ma u mnie wiele zastosowań.


Kubek termiczny to świetne rozwiązania dla obecnego pokolenia ludzkości, które żyje ciągle w biegu a takie cudo możecie zabrać wszędzie. Do pracy, samochodu, na uczelnie jak i w domu. Pośpiech musi jednak równać się bezpieczeństwu, przez co wybrałam kubek termiczny STILL z systemem antyprzechyleniowym. Dzięki zamontowaniu na spodzie kubka specjalnej przyssawki kubek przy popchnięciu buja się ale nie przewraca. Idealne rozwiązanie dla gap, chroniąc przy tym biurko i laptop przed zalaniem.

Oprócz biurka chroni również naszą torebkę przed zalaniem, dzięki szczelnemu zamknięciu. Sprawdziłam i kubek jest w 100% szczelny.


 Termo? Tak, termo nie oznacza tylko trzymania wysokich temperatur ale i niskich. Co za tym idzie, kubek sprawdza się idealnie również latem, do przechowywania chłodnych napojów w upalne dni. Wiele osób z tej jego funkcji nie korzysta. Swobodnie oczywiście można pić z niego ciepłą herbatkę lub kawkę. Ja trzymam w nim nawet zupy krem! Tak, idealne rozwiązanie dla mnie na uczelnie i do pracy. Uwielbiam zupy krem, mogę je jeść codziennie a dzięki niemu mogę je zabierać gdzie chcę bo jego pojemność to aż 460ml. Po 5 godzinach zupa jest jeszcze ciepła do zjedzenia.

Kubek termiczny to idealne rozwiązanie dla ludzi żyjących ciągle w biegu ale i na wycieczkę czy w ekstremalne miejsce. Ważne jest, żeby dobry kubek trzymał ciepło oraz chronił przed zalaniem. Mój właśnie taki jest, model STILL!

Cena: 71zł

W sklepie termokubki.com.pl możecie znaleźć bogatą ofertę kubków, poddanych testom dzięki czemu możecie wybrać odpowiedni dostosowany do waszych potrzeb.

Komentarze

  1. Mam taki sam tylko że pomarańczowy :) jestem z niego zadowolona :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wpis/ ogólnie przyjemnie czyta mi sie twojego bloga pozdrawiam
    Zapraszam na nowy post http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnutki
    mam też nie jeden i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :D Przydatny w zimowe wieczory :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi kiedyś kubek wyciekł... na ważne dokumenty ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często korzystam z takich kubków w domu jak i w podróży <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie kubek termiczny to podstawa :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry jakościowo kubek termiczny to fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam z Ambition i jestem nim zachwycona, kawa od 8 do 15 jest cały czas ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w domu inny kubek termiczny, nie pamiętam skąd, ale leżał w domku to wzięłam i powiem, że byłam średnio zadowolona. Przeciekał i nie trzymał ciepła. Szczerze mówiąc to zachęciłaś mnie do kupna tego konkretnego modelu. Bo ja ciągle w ruchu i dla mnie taki kubek byłby dosłownie zbawieniem, haha! :)

    https://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam taki kubek ^^ Biorę go na każdy wyjazd. Jest naprawdę świetny :D Polecam cieplutko :3
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skuszę się na niego. Przyda mi się do pracy, a później na powrót do szkoły. Świetne funkcje kubka! Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Niestety nie posiadam :( Muszę się zaopatrzyć w taki kubek. Bardzo ładne zdjęcia i kubek :)
    Zapraszam :) http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobało mi się to, że kubek się buja a nie przewraca, przydałby się takie niezdarze jak ja hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojawiły się nowe kolory kubeczków Still :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem sama, ja chyba się skusze na Contigo - co myślicie ? widziałam w miarę tani na https://epraktyk.pl/catalogsearch/result/?q=kubek%20termiczny ale niektórzy mówią że to najlepszy kubek termiczny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.