Dezodorant roll on Lilia Wodna CD - Kosmetyki

Kolejna odsłona marki CD- Kosmetyki, tym razem dezodorant roll on Lilia Wodna. Kosmetyki-CD warte są poświęcenia czasu i swojego ciała, bo po pierwsze są to kosmetyki bliskie naturze a po drugie, marka ta sprzeciwia się testom na zwierzętach, co jest absolutnym plusem.


 Roll on podobnie jak deo-atomizer pachnie bardzo przyjemnie i świeżo, nie kwiatowo a naprawdę świeżo. Mnie odpowiada. Konsystencja jest dość gęsta, a kolor jak widać bezbarwny. Dzięki formie roll on aplikacja jest bardzo łatwa, niestety troszkę mało przyjemna bo zawartość alkoholu powoduje u mnie lekkie szczypanie. Za to bardzo szybko się wchłania i ładnie pachnie, szkoda tylko, że zapach utrzymuje się krótko. Ochrona przed potem jest raczej przeciętna niestety ale dla większości osób wystarczająca.  Absolutnym plusem jest za to brak białych śladów na ubraniach, już nie muszę martwić się o moje koszulki.

 Całość zamknięta jest w minimalistycznej, fajnej, szklanej butelce, która pozwala kontrolować zużycie, ale produkt jest bardzo wydajny.


Plusy:
-roll on
-naturalny, świeży zapach,
-odświeża,
-wydajny,
 -nie zostawia białych śladów,
-nie zawiera soli aluminium,
-delikatny dla skóry.

Minusy:
-przeciętnie chroni przed potem,
-zawiera alkohol,
-zapach utrzymuje się dość krótko.

Cena ok 10zł

Do kupienia TUTAJ


Komentarze

  1. Używałam kiedyś tego dezodorantu, ale pociłam się okropnie po nim. Absolutnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zainteresował mnie, skoro działa średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam Antidrala i on całkowicie zastępuje mi wszystkie dezodoranty. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży plus za to że nie testują produktów na zwierzętach! Też niestety nie lubię kulek, ale miło było przeczytać twoją recenzje :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować z recenzji wnioskuję , że jest to dość ciekawy produkt :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten dezodorant! :D
    Klikniesz w linki? Napisz w kom. czym mogłabym się odwdzięczyć :))
    http://gabstylee.blogspot.com/2015/12/believe-in-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Sounds like a great product. Thx for dropping by my place and leaving such a nice comment. You have a very lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię dezodorantów w kulce. Są wg. mnie niehigieniczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten produkt :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i fajne produkty :) może wspólna obserwacja?
    powiadom mnie na blogu ;)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie,ale ja niestety bardzo nie lubię kosmetyków z alkoholem :(
    http://kasiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wole 'psikacze' niż dezodorant w rolce.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny..to musze kupic bo akurat chcialam!!!

    moja nowa piosenka! zapraszam do przesluchania http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę o tej firmie i o tym dezodorancie, ale raczej go nie kupię skoro mówisz, że wcale nie chroni przed potem tak dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego nowego roku!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy, kiedyś właśnie nad nim myślałam

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam idealnego antyperspirantu, ale na razie nic z tego. Ostatnio o Vischy słyszałam wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  17. http://janickaajestemm.blogspot.com/
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pocę się raczej mało, więc pewnie by mi wystarczył. Szkoda jednak, że zapach się długo nie utrzymuje....

    Pozdrawiam i życzę Szczęścia w Nowym Roku 2016! :)
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję ;))
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.