Witamina C dla urody


Gości w wielu kosmetykach, jest ich cennym składnikiem a jej właściwości doceniono już przed wiekami. Potrafi zdziałać cuda a i łatwo ją znaleźć np. w cytrusach.


Witamina C rozjaśnia przebarwienia i piegi. Dodatkowo spowalnia starzenie, złuszcza skórę, przyśpiesza jej regenerację i zwalcza wolne rodniki. Kremy z jej dodatkiem rozświetlają cerę, niwelują widoczność naczynek a tym samym skóra nabiera zdrowego wyglądu. Oprócz tego kremy zawierające witaminę C i  filtry słoneczne dłużej chronią przed szkodliwym promieniowaniem.

Koncentrat z witaminą C

http://maxmedik.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_0a60526b33eb8f00d70e023a5c93ab47.jpg

Murad Nawilżający krem do twarzy z witaminą C Essential-C Day Moisture


http://img1.strawberrynetmedia.com/images/products/09076224901.jpg
Kolejnym jej plusem jest regeneracja. Witamina C przyśpiesza syntezę kolagenu pozostawiając gładką w dotyku cerę. Zabieg przy użyciu kwasu askorbinowego przeznaczony jest osób z przebarwieniami i palącymi. Powoduje to pobudzenie skóry i jej odnowę. Poprawę można zauważyć już po pierwszym użyciu ale dla pełnej regeneracji niezbędne jest od 6 do 8 zabiegów w odstępie 10 dni.

Krem z witaminą C


Krem na noc z wit.C


Domowe kosmetyki
Witaminę C znajdziemy bez trudu w cytrusach, z których możesz zrobić domowe kosmetyki.
Najpopularniejsza jest cytryna. Domowy tonik zrobisz mieszając sok z połowy cytryny ze szklanka letniej wody. Ładnie rozjaśnia, ściąga i oczyszcza tłustą cerę.
Grejpfrut- maseczka z 2 łyżek jego soku, ubitych białek i oliwy nałożona na 20min rozjaśni skórę normalną.
Kiwi- jest bogactwem witaminy C i E. Połowę kiwi zmiksuj z łyżeczką oliwy i jogurtu naturalnego. Zapewni to Twojej cerze nawilżenie i wygładzenie.
Pomarańcza- najlepsza do skory suchej. 2 łyżki soku wymieszaj z żółtkiem i nałóż na 30minut.


Komentarze

  1. Tonik z cytryną jest super dla tłustej buźki, w szczególności latem w upały :) Na jakieś serum z witamina C tez mam ochotę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Apis miałam kiedyś krem multiwitaminowy

    OdpowiedzUsuń
  3. O taki tonik z cytryna to dobry pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytryna jest świetna na przebarwienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytryna w kosmetyce bardzo dużo potrafi zdziałać. :)
    Super post oby tak dalej. :)

    Zapraszam do mnie,bedę wdzięczna za kliknięcia. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam już serum i kremy z vit C, zdecydowanie służą mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie kremy z vitamina C- swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam chyba jeszcze kosmetyków z witaminą C :) Póki co to zażywałam w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post, właśnie mam zamiar zainwestować w jakiś krem z witaminą C. Na pewno przyjrzę się bliżej tym wymienionym przez Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czytać takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam o zakupie serum z wit. C na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na jesień planuję zacząć kurację z kremami z wit.C zobaczymy co z tego wyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym miała kosmetyk z cytryną to bym go chyba zjadła :D uwielbiam cytrynę :3
    A co do cytryny - naprawdę pomaga na przebarwienia, osobiście stosowałam tonik z cytryny i efekty były zaskakujące :)

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie mam żadnego kosmetyku z witaminą C, tylko boję się tego rozjaśnienia...

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś serum z wit. C z apis bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się czyta takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wit.C bardzo lubie w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako osoba z piegami często zadawano mi pytanie, czy chce je wybarwić. Szczerze mówiąc za nic w życiu nie chcę się ich pozbyć, ale słyszałąm, ze właśnie mnóstwo osób używa do tego soku z cytryny. Osobiście chyba nie mam żadnych kosmetyków, krych główną rolę odgrywałaby witamina C. Za to polecam maść z witaminą A - genialna na suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie witamian c to z rana podstawa dla buzki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow, Joanna seems to be an amazing products!!
    Love it :D
    Very interesting post :D

    NEW TIPS POST | Save the contents of your blog against COPIES
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem na etapie poszukiwania dobrego kremu do twarzy więc twoje rady na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba sobie muszę załatwić coś z witaminą C :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.