100% Czysty Kwas Hialuronowy od sklepu Cofamy Czas

Dzięki uprzejmości sklepu Cofamy Czas miałam przyjemność testować ich produkty. Sklep Cofamy Czas specjalizuje się w sprzedaży kosmetyków przeciwzmarszczkowych a ich domena to "JEDYNE CO MASZ DO STRACENIA TO ZMARSZCZKI"
Do testów otrzymałam:

100% Czysty Kwas Hialuronowy
Snake Venom Face Mask
6 w 1 Cleansing Facial Wipes

Najbardziej ciekawa byłam chusteczek do demakijażu, jednak to maseczka zaskoczyła mnie najbardziej ale dziś mam dla was opinię kwasu hialuronowego.

Kwas hialuronowy ma działanie nawilżajcie, dzięki temu sprawia, że skóra staje się gładka i nawilżona. Skutecznie zwalcza tym samym zmarszczki, suchość, stany zapalne i inne objawy starzenia się skóry.

Kwas stosowałam raz dziennie, mieszając do w stosunku 1:1 z wodą, żeby mógł głębiej wniknąć. Aplikacja była banalnie prosta, dzięki wygodnej pepitce. Kwas ma troszkę gęstszą konsystencje niż woda, jest za to jakby lekko tłusty i w zasadzie bezwonny. Błyskawicznie wnika w skórę, nie zostawiając na niej lepkiego czy tłustego filmu.Do tego jest bardzo wydajny, gdyż kilka kropel wystarczy na jedno użycie.

Po kilku aplikacjach zaważyłam znaczną poprawę w poziomie nawilżenia mojej cery, do tego poprawiła się jej elastyczność. W wiadomo, że jeżeli skóra jest odpowiednio nawilżona, to wolniej zachodzi proces starzenia się. Efektem stosowania kwasu, była skóra pełna blasku i świeżości . Najbardziej zauważalny efekt był na łokciach. Od zawsze to miejsce mam suche i szorstkie. Po użyciu kwasu, skóra na łokciach stała się nawilżona, a co za tym idzie miękka. Chropowata i szorstka skóra zwyczajnie zniknęła.


 Kwas hialuronowy można również stosować, dodając kilka kropel do balsamu tuż przed nałożeniem. Zapewniamy sobie w ten sposób odpowiednio nawilżoną skórę całego ciała. Wspaniale sprawdza się również jako dodatek do maseczek.

 Polecam go szczególnie teraz w okresie jesienno-zimowym, kiedy nasza skóra narażona jest na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych oraz kiedy jesteśmy zmuszeni przebywać w klimatyzowanych pomieszczeniach.

Plusy:
-wspaniale nawilża,
-pozostawia skórę miękką w dotyku,
-likwiduje szorstkość i chropowatość,
-poprawia elastyczność skóry,
-szybko się wchłania,
-łatwa aplikacja,
-wydajny,
-bezwonny,
-nie uczula.

Minusy:
-brak.

Cena: 49zł

Ogólna ocena 10/10
Do kupienia TUTAJ
http://cofamyczas.com/

Komentarze

  1. ciekawy produkt, oj przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam jeszcze zmarszczek, nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam zmarszczek :D ,ale polecę dla mojej kuzynki :)
    Obserwuję ;)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisany post :)

    Obserwujemy? :)
    Mój Blog-Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwas hialuronowy, jestem bardzo ciekawa maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy :)

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. :) Piękne śnieżynki na blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zaciekawił mnie kwas hialuronowy, musze go sobie chyba kupić :)
    http://variouseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy takiego kwasu nie uzywalam :(
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/white-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z innej firmy i dla mnie był bardzo okej ;)
    Może wspólna obserwacja ?;) zacznij i napisz, a na pewno się odwdzięczę
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy tego nie używałem możę go kupie? :)
    pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam jakiś czas ,ale robilam mieszanki z jego użyciem

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, używałam kwas hialuronowy innej marki i też u mnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty, w których jest ten kwas nie działają na mnie super skutecznie. Ciekawe jakby sobie poradził solo...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog
    bardzo fajnie prowadzisz :)
    co powiesz na obserwację ?
    http://dominiquee-blog.blogspot.com/
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.