Żel pod prysznic ISANA Creme Dusche Witaminy i Jogurt

Żel pod prysznic ISANA Creme Dusche Witaminy i Jogurt

Będąc pewnego razu w Rossmannie dokonałam tego właśnie zakupu. Skusiła mnie zawartość witaminy E i B5 oraz zapach. Zapach owszem rewelacyjny ale tylko jeżeli wącham w butelce albo zaraz po wyciśnięciu z butelki, później w ogóle go nie czuć a co za tym idzie na skórze też się nie utrzymuje.






Jest bardzo delikatny, pH przyjazne dla skóry przez co nie podrażnia. Słabo natomiast się pieni przez co trudno się umyć. Co za tym idzie jest niewydajny więc starcza na krótko. Co do efektów na mojej skórze nie zauważyłam ani dobrych ani złych zmian. Butelka wygodna i ładna. Jedno jest pewne nie kupię ponownie właśnie przez to, że słabo się pieni i ciężko się wtedy umyć.





Plusy:
-zawiera witaminy E i B5
-ładny zapach,
-nie podrażnia,
-wygodna butelka.

Minusy:
-słabo się pieni,
-zapach nie utrzymuje się na skórze,
-mało wydajny,
-ciężko się nim umyć.

Cena ok. 3,50zł

Ogólna ocena 3/10

Polecam za to TEN żelpod prysznic firmy Joanna :)

Komentarze

  1. Zgadzam się z tym, że te żele bardzo ładnie pachną. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuję te żele,mają fajne zapachy
    a ja lubię fajne zapachy :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ogromnym minusem jest to, że bardzo krótko utrzymuje się na skórze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :) ( na pewno się odwdzięczę )
    lilka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słaby jest. Prawda, że lepszy Joanna :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też średnio lubię te żele Isany. Zapach to chyba jedyny plus. Kokosowy jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.