Odżywka do włosów ISANA hair PROFESSIONAL




Odżywka do włosów ISANA hair PROFESSIONAL
z olejkiem argonowym

Odżywka przeznaczona jest do włosów zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich i farbowaniu. Mimo, że jest produkcji Rossmana nie mam do niej zastrzeżeń, przeciwnie jest nawet lepsza od odżywki z Syoss, którą również stosuję.

Po aplikacji odżywkę należy spłukać, przez co nie obciąża włosa. Co ważne, moje włosy są wrażliwe na przetłuszczanie się ale ta odżywka nie miała na to żadnego wpływu.






Wiadomo, niby po użyciu nie widać żadnych wielkich zmian. Jednak moje włosy były bardzo zniszczone i suche po prostowaniu. Teraz jest już o wiele lepiej. Są na tyle odżywione, że mogę je w miarę wyprostować. Odżywka na pewno nawilża, co do tego nie mam zastrzeżeń. Ma delikatny zapach, utrzymujący się na włosach. Producent zapewnia połysk jednak tylko do tego nie mogę się zgodzić.
Odżywka zamknięta jest w półlitrowej butelce, przez co jest wydajny a aplikacja jest łatwa.







Plusy:
- włosy są nawilżone,
- łatwiej się prostują,
-są odżywione,
-ładnie pachnie,
-nie obciąża włosów.
Minusy:
- brak efektu połysku,
-oczekuje lepszego odżywienia.
Cena ok. 14 zł
Ogólna ocena 7/10


Ostatnio pisałam wam o dwóch stronach tutaj odnośnie możliwości testowania nowych produktów http://jzabawa11.blogspot.com/2014/03/rekomendujto-i-testmetoo.html. Właśnie na stronie rekomenduj,to zaczęło się coś dziać :) Kampania kremu przeciwzmarszczkowego, ja raczej się nie zakwalifikuje bo takiego nie używam ale wy próbujcie.

Komentarze

  1. nie używałam ;c ale świetna recenzja!
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama to ma i jest zachwycona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ,ale może kiedyś wpadnie mi do koszyczka :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam tego jeszcze, ale może kiedyś się skuszę ;)
    MÓJ BLOG ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego używasz do paznokci? Masz świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście słyszałam, że nie powinno się używać odżywek bądź szamponów z silikonem, gdyż włosy wydają się przyklapnięte. Może rzeczywiście jest ona dobra bo go nie ma... Muszę wypróbować :) / Angie

    Zapraszamy do siebie :) ness-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nawet jak by miała to nie zaszkodziło by mi to, ponieważ moje włosy są bardzo puszyste :)

      Usuń
  7. Przyda mi się.. Lecz nigdy o niej nie słyszałam :D
    Obserwujemy? ; D
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Isany
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspominałaś coś o wspólnej obserwacji ;*
    My już obserwujemy,teraz twoja kolej ;)
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka produktów z Isany mi bardzo odpowiadają. bardzo fajny blog :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję;* Teraz Ty;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcześniej nie używałam kosmetyków z tej firmy, może warto spróbować :)
    Może wspólna obserwacja? Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Jeśli tak, daj znać na blogu.
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog <3

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś zawsze się opierałam odżywką, szamponom tej firmy, może jednak spróbuje.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.