Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu. GARNIER BODY

Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu. GARNIER BODY
Opatrunek w mleczku. Formuła kanadyjska.
Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry.

Mleczka tego używam od wczesnej jesieni. Przeznaczone jest na ten właśnie okres kiedy to skóra potrzebuje odżywienia nie ma jednak przeciwwskazań do stosowania go o każdej porze roku.  Pierwszy raz tak dokładnie wszystko spełniło moje oczekiwania jak zapewnia producent na opakowaniu.

Mam bardzo suchą i ściągniętą skórę, wszystkie balsamy jakie do tej pory stosowałam dawały tylko efekt chwilowy. Z tym mleczkiem było inaczej. Kiedy pierwszy raz je zastosowałam byłam zadziwiona tym, jak szybko się wchłonął ale nie kleił się do ubrania. Kładąc się do łóżka zauważyłam, że skóra była bardzo miękka i gładka w dotyku. I bardzo, bardzo mi to odpowiadało.









Zaczęłam stosować je codziennie. W kilu miejscach moja skóra była szorstka, były to niewielkie place ale jednak, zawsze smarowałam je balsamem i tyle. Nie wiem po jakim czasie producent zapewnia ich zmniejszenie ale w moim przypadku po 2 tygodniach nie było po szorstkich miejscach śladu, co więcej jak do tej pory się nie pojawiły.



 Co do odbudowy skóry pewnie mnie wyśmiejecie, bo przecież można sprawdzić to tylko laboratoryjnie. Ja jednak zauważyłam znaczną poprawę. Mleczka nie muszę stosować po każdej kąpieli a i tak moja skóra jest miękka i gładka w dotyku. Nie czuję też żeby była ściągnięta, za to rewelacyjnie nawilżona i ukojona.




Polecam wszystkim tym, którzy mają problem z bardzo suchą skórą. Używałam specjalistycznych kosmetyków do tego i ode mnie osobiście mleczko to dostaje wyróżnienie i powinno być docenione przez farmaceutów.

To co podoba mi się w marce GARNIER? Pierwszeństwo dla składników pochodzenia naturalnego pozyskiwanych dzięki metodzie ekstrakcji, która pozwala zachować ich jakość i czystość.


 Plusy:
- skóra doskonale nawilżona i ukojona,
-brak efektu ściągniętej skóry,
-skóra miękka i gładka w dotyku,
- niweluje szorstkość skóry,
- przyjemny ale delikatny zapach,
-dobra konsystencja,
-odżywia i odbudowuje skórę,
-szybko się wchłania i nie klei do ubrania.

Minusy:
-brak

Cena ok. 15zł

Ogólna ocena 10/10

Komentarze

  1. Dzięki, miałam kupić ale myślałam, że można stosować tylko zimą!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.