Federico Moccia



Mój ulubiony autor? Zdecydowanie Federico Moccia. Przeczytałam wszystkie jego książki, oczywiście te w tłumaczeniu, ponieważ nie mam pojęcia o włoskim. Autor krytykowany, ponieważ uważa się że jego obraz tworzony przez niego jest nieautentyczny a sama książka mimo że przeznaczona dla młodzieży jest przez nią krytykowana. Ja tak nie uważam, gdyż wśród moich znajomych nie spotkałam się z odrzuceniem tego autora. Dobrze jest czasem poczytać o szczęśliwej miłości, choć ,,Trzy metry nad niebem" nie mają szczęśliwego zakończenia podobnie jeak druga jej część ,,Tylko Ciebie chcę".





  Idealna miłość jest ukazana w ,,Wybacz ale będę mówiła Ci skarbie" i jej drugiej części ,,Wybacz ale chcę się z Tobą ożenić" mimo że opowiada o związku znacznie młodszej kobiety i mężczyzny, jednak nie omijają ich kłopoty i rozterki życiowe. 





,,Amor 14" najmniej przypadła mi do gustu, ponieważ opowiada o miłości 14latki i jej koleżanek więc trochę banał. W szczególności myślę jednak że warto przeczytać pierwsze dwie, polecam je zarówno młodzieży jak i starszym czytelnikom. 



Komentarze