Colfarm skrzyp w tabletkach

Swego czasu miałam taki okres w życiu, że zmagałam się z ogromnym wypadaniem włosów. Stres, studia, praca wszystko to negatywnie wpłynęło na stan moich włosów. Pomogły tabletki i od tego czasu, dwa razy w roku sięgam po jakiś suplement ze skrzypem, aby wzmocnić nie tylko włosy ale i skórę i paznokcie. Tym razem Pan w aptece polecił skrzyp Colfarm.


W opakowaniu znajdowało się jedynie 30 tabletek, co mnie nieco zaskoczyło, bo skrzyp zwykle przyjmowałam minimum 6 tygodni. Tabletki miały okrągły kształt, były niewielkie, w kolorze jasnego brązu i pachniały ziołami. 


 Zgodnie z zaleceniem producenta, codziennie połykałam jedna tabletkę. Niestety, poprawy nie zauważyłam w ogóle, zarówno jeżeli chodzi o włosy jak i paznokcie, dobrze, że nie wpłynął też negatywnie. Mam dość gęste włosy więc codziennie wypada ich całkiem sporo, jednak ilość ta jest w normie. Natomiast zwykle przy suplementacji, na chwilę wypada ich mniej, tutaj jednak tego nie zauważyłam. W przypadku paznokci również bez zmian. Moje połamane paznokcie u prawej dłoni w żaden sposób się nie wzmocniły. Cena tego skrzypu była niska, około 10 zł, ale pomimo to nie widzę sensu jego zażywania. 


Komentarze