Catzy Healing Ziołowy szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się

Każdy z nas prędzej czy później w swoim życiu spotka się z łupieżem. Pamiętam, jak kilka lat temu dostałam silnego łupieżu po użyciu jakiejś próbki szamponu. Obecnie nie mam z tym problemu, jednak często zmieniam kosmetyki do włosów, namiętnie używam kosmetyków do pielęgnacji a i tych do stylizacji nie żałuje, często też odwiedzam fryzjera, gdzie m.in. farbuje włosy. Wszystko to sprawia, że niedokładne wymycie pozostałości po tych wszystkich kosmetykach objawia się u mnie czasami delikatnym łupieżem. Każdy wie, że lepiej zapobiegać niż leczyć, dlatego fakt wypróbowania dwóch wersji szamponów przeciwłupieżowych CATZY - zielona i czerwona dość mocno mnie ucieszył. Dzisiaj będzie o wersji zielonej, czyli ziołowej przeznaczonej do włosów przetłuszczających się.


W składzie szamponu znajduje się m.in. pirytionian cynku w stężeniu 1%, mający silne działanie przeciwłupieżowe i przeciwgrzybiczne, a także zapobiegające powstawaniu łupieżu w przyszłości oraz ekstrakt z brzozy, rozmarynu i pokrzywy, który oczyszcza włosy przetłuszczające się. Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta, mleczna, ma błękitny kolor. Zapach natomiast jest bardzo delikatny, przyjemny, nie czuje się ziół a migdały, było to dla mnie zaskoczeniem w przypadku szamponu przeciwłupieżowego.


 Zaskoczyło mnie również to, że szampon bardzo dobrze się pieni, nie jest to typowe dla szamponów ziołowych. Nawet nie muszę w tym przypadku myć włosów dwa razy co robię praktycznie zawsze. Ponieważ szampon bardzo dobrze się pieni trzeba uważać, żeby go dokładnie spłukać. Po wysuszeniu włosów, zapach szamponu niestety nie utrzymuje się na włosach. Same włosy natomiast są bardzo dobrze oczyszczone oraz lekkie i sypkie. Obawiałam się, że będą przesuszone, ale nic takiego nie miało miejsca. Dziania przeciwłupieżowe trudno mi ocenić, ale mój czasem pojawiający się łupież został zwalczony. Myślę, że warto używać go nie tylko na objawy ale również jako kosmetyk przeciwdziałając łupieżowi.

Plusy:
- piękny zapach,
- mleczna konsystencja,
- dobrze się pieni,
- oczyszcza,
- nie wysusza włosów,
- działa przeciwłupieżowo.
 
Minusy:
- brak.

Cena  około 13 zł

Do kupienia w aptekach

Zachęcam do zapoznania się z stroną marki Catzy na Facebooku Catzy- Akademia Zdrowych Włosów Strona prowadzona jest w bardzo ciekawy sposób, nie jest to typowa strona z reklamami produktów, można tam znaleźć wiele porad w zakresie pielęgnacji włosów.

Komentarze