Mediheal Maska-ampułka kojąco-regenerująca maska w płachce do cery trądzikowej

Sobota i niedziela to u mnie dni z maskami do twarzy. W tygodniu brakuje mi na to czasu, a już z pewnością nie mam czasu na maskę w płachcie - bo nie wiem jak wy, ale ja nie potrafię z nią chodzić i robić milion innych rzeczy.


Tym razem skusiłam się na maskę od Mediheal. Do ich produkcji wykorzystuje się jedne z najbardziej skutecznych składników czynnych w kosmetologii. Dodatkowo maski powstały z wykorzystaniem nanotechnologii i idealnie dopasowują się do twarzy. To pierwsza moja maska w płachcie, która nie była za duża na moją buzię. W składzie znajduje się m.in. wąkrota azjatycka, trehaloza, alantoina i kwas salicylowy, ponieważ maska przeznaczona jest do cery podrażnionej i trądzikowej.


Zapach maski po otwarciu jest dość specyficzny, troszkę apteczny. Płachta jest bardzo, bardzo dobrze nasączona. Ja zwykle resztki serum nakładam na dekolt i ręce, w tym przypadku pisze nawet o tym producent na opakowaniu. Maska idealnie dopasowuje się do twarzy, a ja zwykle mam z tym problem, muszę docinać lub zawijać inne maski. Producent zaleca trzymanie maski na twarzy około 20 minut.


Na początku po jej nałożeniu czułam delikatne mrowienie/pieczenie twarzy, zapewne to działanie kwasu salicylowego, po chwili jednak to uczucie zniknęło. Po 20 minutach zdjęłam maskę i wklepałam jej pozostałości w cerę. Uwaga - moja cera była lodowata! Nie wiem czy tak powinno być, nie czułam, że jest mi zimno w buzie, dopiero jak dotknęłam jej opuszkami palców. Pozostałości maski dość mocno się kleiły, jednak pozostawiłam je na noc. Rano moja cera była zdecydowanie bardziej wyciszona, delikatnie, zdrowo zaróżowiona. Wyglądała na promienną i zdrową. Zmian trądzikowych mam niewiele, raczej pojedyncze krostki i  maska zdecydowanie złagodziła zaczerwienienia. Jeżeli natomiast chodzi o oczyszczenie to spektakularnego efektu nie zauważyłam. Za to bardzo dobrze nawilżyła cerę, ten efekt cieszy mnie najbardziej.


Plusy:
- składniki czynne w składzie,
- płachta idealnie dopasowana do twarzy,
- bardzo dobrze nasączona,
- bardzo dobre nawilżenie,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, 
- cera po jej użyciu jest promienna i wygląda na zdrową.

Minusy:
- działania oczyszczającego raczej nie zauważyłam.

Cena około 14 zł

Komentarze

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.