Delia Coral hybrid gel lakier hybrydowy bez użycia lampy

O moje paznokcie staram się dbać na każdym kroku, ponieważ jestem zwolenniczką naturalnych paznokci. Bardzo podoba mi się hybryda na paznokciach, jednak boję się ich zniszczenia, ciągle jednak kusi mnie pięknie błyszcząca płytka i brak odprysków. Wcześniej używałam już lakierów Delia, dlatego zdecydowałam się na hybrydowy lakier Delia bez użycia lampy do utwardzania.


Lakier kupiłam w sklepie pod wpływem chwili, dopiero w domu doczytałam, że po jego nałożeniu, należy nałożyć top coat. Było jednak lato a ja chciałam cieszyć się różowym odcieniem na paznokciach i spróbowałam nałożyć lakier bez topu. Okazało się, że lakier wysechł bez tego i to w dość krótkim czasie. Pędzelek jest szeroki, sam lakier gęsty przez co dobrze się go aplikuje i wystarczy jedna warstwa
.

 Sam lakier bardzo ładnie się błyszczy, daje efekt hybrydowego wykończenia. Kolor jest typowo letni ale i w zimowe dni przynosi trochę słońca. Lakier jest bardzo trwały. Bez nałożenia topu trzyma się minimum 8 dni. Niestety, marka Delia jest wciąż bardzo słabo dostępna w drogeriach, ale z pewnością jak tylko będę miała okazję, sięgnę po kolejne kolory.



Plusy:
- hybrydowe wykończenie,
- bardzo trwały, aż 8 dni,
- błyszczy się,
- wygodny pędzelek do aplikacji,
- dobrze kryje,
- bez użycia lampy i top coat,
- szybko wysycha.

Minusy:
- słaba dostępność w drogeriach stacjonarnych.

Cena około 9,50 zł

Do kupienia w sklepie Delia 

Komentarze