Delia Cameleo Szampon keratynowy do włosów zniszczonych

Każdy ma jakaś małą obsesję w pielęgnacji, moją są moje bardzo zniszczone włosy. Ciągle szukam dla nich produktów idealnych, które cudowanie je odżywią i nawilżą. Tym razem opinia keratynowego szamponu do włosów zniszczonych Cameleo.

W składzie tego szamponu nie znajdziemy soli, parabenów, SSL i sztucznych barwników. Zawiera za to keratynę, pozytywnie wpływającą na odżywienie i wygładzenie włosów. Przeznaczony jest do włosów bardzo zniszczonych po zabiegach fryzjerskich. Zamknięty jest w butelce z pompką, która znacznie ułatwia aplikacji i sprawia, że szampon staje się wydajniejszy. Ma bardzo przyjemny zapach i bezbarwny kolor. 


Obawiałam się, że skoro szampon ma bezbarwną barwę, to będzie się bardzo słabo pienił. Okazało się, że szampon pieni się bardzo dobrze i ma świetne działanie oczyszczające skóry głowy i włosów. Na początku miałam wrażenie, że plącze moje włosy jednak to takie wrażenie, po odstawieniu szamponów z parabenami. Przy dłuższym stosowaniu zauważyła znaczną poprawę kondycji moich włosów. Stały się bardziej odżywione a zarazem sypkie i takie świeże. Dobrze się prostują, są miękkie w dotyku i gładkie ale nie obciążone, takie lekkie. Połączenie takiego nawilżenia i miękkości z lekkością zdarzyło mi się pierwszy raz. Regeneruje włosy i przygotowuje na nałożenie kolejnych kosmetyków o silniejszym działaniu z tej samej serii.


Plusy:
- dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy,
- świetnie się pieni,
- nawilża i regeneruje włosy,
- sprawia, że włosy są miękkie w dotyku,
- pozostawia sypkie i lekkie włosy,
- odżywia,
- nie zawiera soli, parabenów i barwników.

Minusy: 
- brak.

Cena około 15 zł

Do kupienia w sklepie Delia

Komentarze