Mgiełka tonizująca do twarzy DERMO SYSTEM DELIA

Na rynku pojawiają się wciąż nowe kosmetyki do makijażu, które są coraz bardziej szkodliwe dla cery. Często w pogoni dnia codziennego jesteśmy skupienia na tym co tu i teraz, chcąc dobrze wyglądać w chwili obecnej, nie myśląc o konsekwencjach. Myślimy o wyglądzie ale na pielęgnację najczęściej brakuje czasu, i tylko zakrywamy kolejne niedoskonałości, krostki, zmarszczki, szarą cerę itd. A należy pamiętać, że podstawą pięknego wyglądu jest pielęgnacja.


Jeżeli jesteśmy już po codziennym demakijażu cery, warto sięgnąć po produkt pielęgnacyjny - Mgiełka tonizująca od Delii. Dla mnie to taki produkt pomiędzy demakijażem a kremem do twarzy, już pielęgnuję ale jeszcze oczyszcza.Mgiełka zamknięta jest w butelce z atomizerem i taką aplikację zaleca producent, mi jednak w taki sposób mgiełka spływa z twarzy i zdecydowanie bardziej wolę aplikować ją najpierw na płatek kosmetyczny. W ten sposób mgiełka usuwa jeszcze resztki mojego makijażu a ja mam pewność, że moja skóra jest dobrze oczyszczona.


Zapach mgiełki jest bardzo delikatny. Po aplikacji przez chwilę mam uczucie lepkiej cery, ale szybko znika. Mam wrażenie, że moja cera nie wchłania a "pije" tę mgiełkę. Cera po jej aplikacji jest nawilżona, bardzo miękka w dotyku. Oczyszczona oraz przygotowana do dalszej pielęgnacji. Niweluje również uczucie ściągnięcia po poprzednich kosmetykach. Mgiełka zawiera m.in. ekstrakt z aloesu, lukrecji, alantoinę, dzięki czemu łagodzi wszelkie podrażnienia. Jej aplikacja to prawdziwa przyjemność dla cery. Nie wyobrażam sobie obecnie zaprzestania jej stosowania. Zazwyczaj toniki są silnie antybakteryjne albo zawierają alkohol, przez co przesuszają cerę. W tym przypadku jest to oczyszczenie połączone z pielęgnacją. Mgiełka nie zawiera alkoholu i co ważne, nie jest testowana na zwierzętach.


Plusy:
- wygodna aplikacja,
-delikatny zapach,
- nawilżenie,
- oczyszcza,
- przygotowuje do dalszej pielęgnacji.
- skóra po jej aplikacji jest miękka i odżywiona,
- niweluje uczucie ściągnięcia skóry.

Minusy:
- brak

Cena 7,50 zł

Do kupienia w sklepie Delia


https://sklep.delia.pl/pielegnacja-twarzy/112-plyn-dwufazowy-do-demakijazu-oczu-i-ust-dermo-system-delia-cosmetics-5901350468272.html
 

Komentarze