Avon Balsam do ciała orchidea i jagoda

Balsamy z Avonu to mój letni wybór ze względu na zapach i niezwykłą lekkość. Taka letnia odskocznia od ciężkich zapachów.


Balsamy z Avonu przyciągają  dużym wyborem wariantów zapachowych, szczególnie tych owocowych, a ja jestem wielką fanką rześkich zapachów, a więc zapach jak najbardziej na plus. Konsystencja jest dość rzadka, przypomina bardziej lotion do ciała niż balsam. Aplikacja jest bardzo wygodna, balsam bardzo szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatny zapach i brak lepkiego filmu.



 Niestety, balsam bardzo słabo nawilża. Dlaczego zatem go lubię? Latem, balsam nakładam kilka razy dziennie. Każdy wie jak to jest, upał, kolejny prysznic i balsam. Wtedy nie mam czasu na na czekanie, aż balsam się wchłonie, a ten wchłania się bardzo szybko. Ma rześki zapach więc daje tez uczucie odświeżenia w letnie dni. Skóra pozostaje po nim gładka i wygląda na odżywioną, jeżeli nie mamy przesuszonej skóry. Dla mnie idealne rozwiązanie na lato i kiedy nie mam czasu.


Plusy:
- rześki, świeży zapach,
- szybko się wchłania,
- pozostawia skórę gładką,
- rzadka konsystencja,
- wygodna aplikacja.

Minusy:
- bardzo słabo nawilża,
- mało wydajny.

Cena ok 17 zł

Komentarze