Drogeria e-zebra opinia

Kilka miesięcy temu zdecydowałam się na zakup podgrzewacza do wosku. Z racji tego, że był to mój pierwszy podgrzewacz, wybrałam tańszy produkt, gdyby się nie sprawdził, to nie miałabym czego żałować. Wybór padł na zakupy w drogerii e-zebra, gdzie mogłam zamówić zestaw z paskami do depilacji i woskiem. Moja opinia o zakupach w drogerii e-zebra.pl



Jeżeli chodzi o czas przesyłki, nie ma co do tego zarzutów, problem pojawił się jednak z zawartością przesyłki. Dostałam całkowicie inny model podgrzewacza niż ten, który zamówiłam, niestety był to gorszy model, dodatkowo widać było, że był otwierany a sam podgrzewać porysowany. Zamówiłam dodatkowo 3 woski, niestety 2 były przeterminowany a jeden z nich dodatkowo wylany. Zgłosiłam ten fakt obsłudze sklepu, dodatkowo załączając zdjęcia.


Otrzymałam odpowiedź, że posiadają tylko takie modele podgrzewaczy jak został mi wysłany. Zostałam przeproszona za wprowadzenie w błąd i poinformowano mnie, że zaktualizowano informacje w sklepie. Zdruzgotała mnie ta odpowiedź, bo za przepraszam powinna pójść propozycja zwrotu lub wymiany podgrzewacza, bo to trochę tak jakby zamówić w sklepie wieczne pióro a dostać długopis z informacją, że mają tylko długopisy.

W temacie przeterminowanych wosków, otrzymałam informację, że jest to data ich produkcji, a ich termin przydatności to 24 miesiące od daty pierwszego użycia. Czyli mam rozumieć że jak pierwszy raz użyje za 10 lat to nadal będą dobre??? Po drugie na jednym wosku, widniała data z dobrą datą, tzn. z datą z przyszłości. Czy to znaczy że czasoprzestrzeń się zagięła i datę produkcji wpisali w przód? Po trzecie Bananowy wosk był wylany i otrzymałam informację, że musiało to się stać podczas jego napełniania, rozumiem to, ale w takim razie w momencie pakowania nie powinni wysyłać do klienta takiego produktu. Z takimi wnioskami wróciłam do sklepu, szczególnie z datą ważności wosków. Dopiero po kilku dniach dostałam odpowiedź, że widocznie wosk został napełniony w nadmiarze i to tyle. Z całej przesyłki tylko lakier był ok.



Nie miałam wtedy czasu na wdawanie się w spory ze sklepem, tym bardziej, że kwota zamówienia to niespełna 50 zł. Wiem jednak, że miałam rację i gdyby nie ograniczenia czasowe, myślę, że doprowadziłabym tę sprawę do końca, finalizując ją zwrotem. Niemniej jednak nie polecam zakupów w drogerii e-zebra i nie zdecyduje się na nie ponownie.

Komentarze