L'Oreal Skin Expert Maska czysta glinka oczyszczająco-matująca

Weekendowe SPA nie może odbyć się bez maseczki do twarzy. W ostatnim czasie towarzyszą mi maseczki - glinki od L'Oreala. Nie używam glinek do twarzy, ponieważ za bardzo przesuszają moją cerę, jednak na taką maskę - glinkę postanowiłam się skusić.


W składzie zielonej maseczki znajdziemy 3 glinki:
💚 kaolin - glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum,
💚  montmorylonit - glinka niezwykle bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości,
💚  ghassoul - glinka o wysokiej zawartości oligoelementów rozjaśniających skórę.  


Maska ma kremową konsystencję, ale nieco bardziej zwartą niż standardowe maski, dzięki zawartości glinek. Zapach jest bardzo delikatny, trudno mi do czegoś go przyrównać. Kolor ciemnozielony, jednak przy kontakcie z powietrzem jaśnieje. Maska na twarzy rozprowadza się bardzo dobrze. Po kilku minutach odczuwałam ściągnięcie skóry, ponieważ glinki zaczęły zasychać na buzi. Nie lubię tego uczucia, dlatego czasami zwilżam twarz mgiełką. Zmycie maseczki idzie bardzo łatwo.
Po takim zabiegu cera jest bardzo dobrze oczyszczona oraz rozjaśniona. Wygląda zdrowiej, zniwelowane są także oznaki zmęczenia. Bardzo dobrze matowi skórę, więc z pewnością nadaje się dla osób z tłustą cerą. Ja jestem posiadaczką cery bardzo suchej, więc muszę z nią uważać, aby jeszcze bardziej jej nie przesuszyć. Po tej maseczce zdecydowanie możemy poczuć jak nasza cera jest odświeżona i wygładzona. Spełnia swoje funkcje oczyszczająco-matujące.   


Plusy:
- skład
- dobrze się rozprowadza,
- równie dobrze się zmywa,
- delikatny zapach,
- rozjaśniona cera,
- uczucie odświeżenia,
- matowi,
- oczyszcza,
- wygładza.

Minusy:
- delikatnie przesusza.

Cena ok 35zł

Komentarze