Delia Good Foot Podology kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem

Stopy! Część naszego ciała, która wymaga intensywnej pielęgnacji, a kosmetyki do nich przeznaczone znacznie różnią się od pozostałych. Delia Cosmetics ma całą linię kosmetyków do pielęgnacji stóp. Ładnie oznacza kolejność ich stosowania za pomocą numerków na opakowaniu. Pierwszym produktem jest kąpiel perełkowa do stóp, która uwaga, zawiera aż 45% mocznika.


Sposób użycia jest banalny. Jedną nakrętkę perełek sypiemy do miski z ciepłą wodą i moczymy ok 10 minut. Ja to tak uwielbiam, że robię to znacznie dłużej. W dodatku ten zapach zielonej herbaty jest tak rześki i intensywny, że pachnie w całym pokoju i aż miło z takim mini SPA w domu. 


Po takiej kąpieli moje stopy są gotowe nie tylko na dalszą pielęgnację, ale niejednokrotnie na niej kończę gdy nie mam wystarczającej ilości czasu. Perły sprawiają, że skóra na stopach staje się bardziej miękka, dzięki wysokiej zawartości mocznika. Mam suchą skórę, a taka kąpiel niweluje mi to uczucie. 

Jest też doskonała po ciężkim dniu w wysokich butach, czy latem po całym dniu nawet w płaskich sandałkach ale za to w tym upale, piasku i kurzu. Daje uczucie relaksu moim stopom, za to je kocham. Co tu więcej mówić! Same wiecie jak kąpiel stóp na was wpływa po ciężkim dniu.



Plusy:
- piękny zapach,
 - daje uczucie relaksu
- idealne po ciężkim dniu,
- zmiękczają skórę,
- przygotowują do dalszej pielęgnacji.

Minusy:
- brak.

Cena ok 15zł

Kupicie ją w Rossmannie

Komentarze