Shauma Sea Buckthorn Vital Szampon dodający witalności


Czasem i po szampon trzeba sięgnąć na drogeryjną półkę. Tym razem kolejny raz Schauma, której tak jak poprzedniej używam jako dodatek do szamponów ziołowych. Postawiłam na wariant z ekstraktem z rokitnika, który ma przywrócić włosom naturalną sprężystość, miękkość i połysk, dodając im witalności.



Muszę przyznać, szampon pachnie rzeczywiście witalnie 💚💚 bardzo owocowe co lubię, z nutką tropikalną, na włosach jednak utrzymuje się bardzo krótko. Konsystencja jest bardzo gęsta przez co sam szampon staje się szalenie wydajny. Bardzo dobrze się pieni, więc wystarczy niewielka ilość na umycie włosów do połowy pleców. Niestety taką pianę zawdzięczamy dużej ilości chemicznych składników, przez co nawet nie próbowałam go używać przy każdym myciu i solo.

   

Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy. Przy mało regularnej aplikacji sprawia, że są miękkie w dotyku i błyszczące, jednak zbyt częsta aplikacja powoduje ich przesuszenie na skutek bardzo chemicznego składu. Dla mnie jego użycie jest możliwe tylko z domieszką szamponów ziołowych w innym przypadku stan moich włosów uległby mocnej zmianie. Szampony Schauma, polecam właśnie jako dodatek do ziołowej i naturalnej pielęgnacji włosów.


Plusy:
💚 ładny zapach,
💚 wydajny,
💚 dobrze się pieni,
💚gęsta konsystencja,
💚dobrze oczyszcza włosy.

Minusy:
💚 przy częstym stosowaniu przesusza włosy,
💚 bardzo chemiczny skład,
💚 nadaje się jedynie jako dodatek do szamponów ziołowych.

Cena ok  7zł

Komentarze

  1. Nie mam ochoty po niego sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zbytnio przekonana do tego produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. och Shauma mi kiedyś strasznie włosy popsuła i więcej po nią nie sięgnę w życiu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie lubie tych szamponów :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie lepiej coś bardziej naturalnego...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.