Delia Henna do brwi i rzęs Grafitowa

Uwielbiam Delię i jej niespodzianki. Tym razem na tapetę poszła ich henna do brwi i rzęs i  pęseta ale uwaga o tej będzie oddzielny post, bo jest wręcz cudowna i chcę się opinią o niej podzielić indywidualnie. Swoja drogą, fajna sprawa, że Delia pomyślała o wszystkim i do henny dorzuciła pesetę. Pomyślała też o innych, bo do mnie trafił kolor grafitowy a brązową i czarną podzieliłam się z koleżankami.


Muszę przyznać, że na moich brwiach henna zagościła pierwszy raz, pomimo że regulacją moich brwi zawsze zajmuje się kosmetyczka i nie raz miałam proponowane nałożenie henny zawsze byłam na nie. Uważałam, że moje brwi są wystarczająco ciemne i nie ma takiej potrzeby. Teraz wiem że sporo traciłam.


Obawiałam się, czy z przyrządzeniem tego specyfiku nie będę miała problemu. Okazało się jednak, że to banalna sprawa. Do henny dołączona jest plastikowa miseczka i grzebyk do rzęs z końcówką do mieszania i aplikacji henny. Sama henna ma postać żelową, wystarczy wycisnąć jej ok 1cm i dodać 4 krople utleniacza. 


Przy pierwszym razie hennę trzymałam na brwiach jedynie minute, obecnie wydłużyłam ten czas do 3 minut, mimo, że producent zaleca aż 10 minut. Plusem jest to, jak ładnie henna się zmywa, nie rozmazuje się, nie barwi też skóry. Pomimo, że moje brwi są ciemne, henna dodatkowo je przyciemniła aż od samej nasady, gdzie niestety są jasne, ponieważ naturalnie jestem blondynką Dzięki temu zabiegowi, moje brwi wydają się bardziej gęste i estetyczne taki efekt utrzymuje się u mnie ok 10 dni.
Poniżej efekt przed i po dla brwi, rzęs nie farbowałam. 


Plusy:
- żelowa formuła,
- wygodna forma aplikacji,
- łatwo się zmywa,
- utrzymuje się aż 10 dni,
- nie farbuje skóry,
- daje efekt gęstszych rzęs.

Minusy:
 - brak.


Cena 10zł

Do kupienia w sklepie Delia

Komentarze

  1. Uwielbiam tę hennę, daje super efekt na moich brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,musze poszukac tego produktu,wszystko wyglada naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja brązową :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś używałam takiej bez konieczności mieszania, teraz mam permanentny i jest nie do porównania ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie henna utrzymuje się zaledwie kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do henny. Ostatnio uzywam palety z cieniami z golden i jest niezawodna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nigdy nie używałam henny, ale to pewnie dlatego, że i tak mam bardzo czarne brwi. ;) ale pomysł z pęsetą bardzo mi się podoba. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę.. faktycznie jest różnica pomiędzy zdjęciem przed a po. :) Zawsze myślałam, że henna daje efekt wymazania brwi markerem, ale u Ciebie wygląda to bardzo subtelnie i elegancko :)
    Muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie produkt niepotrzebny, ale efekt u Ciebie jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować tą hennę skoro tak długo utrzymuje się. : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.